tirsdag 11. august 2009

kort med lommer


Det er ferietid og det har vært fint vært til å være inne i. Jeg har benyttet tiden til å snoke på nett og fant en side med flere demonstrasjoner. Blant annet fant jeg denne hos
http://chicnscratch.typepad.com/ . Et konvoluttkort med to lommer inni. Jeg tenker å bruke det til en som skal få et gavekort. Da legger jeg kortet i en lomme og en tag med hilsen i den andre lommen.



Motivet her er festet med 3D-puter i bunnen og fungerer som lås for kortet.
Kortet er ganske enkelt å lage. Du lager et omslag og setter inn lommer. De er laget av en konvolutt som jeg limte igjen og delte i to.
På baksiden har jeg brukt et ordtak og litt pynt.

1 kommentar:

Nine sa...

Hei på deg!
Så flotte kort du har laget og takk for hyggelig besøk i dag. Gleder meg til "treff i september" - i 4 uker!!!

Ingelin