fredag 3. september 2010

Min versjon av Sakkalo sitt sommerfugl-staffelikort

Sakkalo har laget et lekkert staffelikort formet som en sommerfug. Hun har selv designet det og lagt ut mal i sin blogg. Besøk hennes blogg for å se alt det flotte hun lager.
Her er resultatet av mitt forsøk på å lage kortet.

Jeg har kopiert malen over på kartong og pynteark og klippet den ut. Blir ikke så jevn og fin da, men jeg har ikke maskin som kan stanse ut slike maler.... (må vel kanskje ha det på ønskeliste til jul...)

Inni kortet hadde Sakkalo gjemt skrivefeltet og det synes jeg var lurt, så jeg liftet den ideen også...
Ser nå at jeg kanskje skulle ha pynteark på baksiden også.. Kankje det blir det innen jeg finner ut hvem som skal få kortet =).

11 kommentarer:

anne marie sa...

Herlighet,så nydelig♥
Nydelig mønsterark og nydelig pynt:)Noe utenom det vanlige:)

Ha en super helg:)

Nine sa...

Hei på deg!
Takk for hyggelig kommentar hos meg. Dette kortet var kjempefint. Nydelige farger og utrolig flott idè. Skal kikke på den hos Sakkalo også. (Kankje jeg også må herme litt - har en rekke "bursdagsbarn" fremover som må få kort.
Håper forøvrig at du koser deg på skolen! Vi snakkes.

Maya sa...

Åhhhh noe så utrolig lekkert!!
For ett vakkert kort, så masse nydelige detaljer og vakkert laget!!
Tusen takk for omtanken,
go`klem fra Maya

Unknown sa...

Je découvre ton blog : c'est une pure merveille !
et ton papillon est plus que beau
bravo !

Marianne-db sa...

Dette var rett og slett nydelig! Så utrulig flott :-)
Ha en fin uke!
Klem, Marianne

mettepip sa...

Dette var utrolig nydelig!Lekekrt mønsterark som passet perfekt til den flotte sommerfuglen!
Må visst besøke Sakkalo skjønner jeg;)
Takk for hyggelig kommentar i bloggen min!
klem fra
Mette

Wenche sa...

Nydelig sommerfuglkort. Jeg er imponert

Kari sa...

For et herlig sommerfuglkort! Flink du er som prøver deg på nye former, har lett for å bli 15 x 15 kort her hos meg... Må skjerpe meg, ser jo sååå mye fint rundt i din blogg og andres.
Ha en flott uke!
PS: Bokstavene jeg hadde brukt var fra et ark jeg hadde kjøpt på Nille!

sjeroks sa...

For ett nydelig staffelikort:D
Jeg elsker de sommerfuglene der.
Tusen takk for at du deltar på candyen min:D
Legger meg til som følger hos deg.
klem fra siri

Guro sa...

Wow dette var utrolig vakkert! Nydelig pyntet og nydelige farger :-)
Nydelig med sommerfuglform på kortet.
Klem Guro

Marianne sa...

Lekkert kort, nydelig og gjennomført!
Hyggelig at du fikk bruk for malen - jeg blir rent stolt, jeg, når jeg ser hvor flott resultatet blir! :)
God helg!
♥ Klem, Marianne