lørdag 12. november 2011

Vintage bursdagskort

En kollega skulle ha et kort til sin bestevenn, som fyller 30. Her er resultatet:
 Bildet har jeg brukt før, fant det på nettet. Veldig søtt synes jeg. Pyntepapiret er fra Pion designs serien Ventar på tomten II, Stjernehimmel. Notearket er fra 7Gypsies. Jeg har også brukt en blonde, kjøpt på Bikuben,  en blondeserviett og bølgepapp malt med cracklepaint. Hjørnet , blomster , perlerog "hattenål" er fra WOC. Sommerfugl er MC-punch. Kortet har fått en dusj med Glimmermist.
 Innsiden har jeg brukt samme papir som å fornten. MS-punch around the page..Teksten har jeg hentet hos Sakkalo. Stemplene er fra Kreativ hobby, de har jeg embosset med sølv. Sommerfuglene er stanset ut fra "glitter-kartong", tot punchen er fra EK.. 
Baksiden har samme layout som innsiden.  
Jeg er så glad i denne skilpadden, så jeg bruker den mer enn mitt personlige stempel.. Og livet er herlig,   =)

Legger det inn på følgende utfordringer:
Papirdokkene: Lets go shabby... og  vintage
Vintage udfordring. Bruk blonder
Sketchy Colors:  Skisse #92

3 kommentarer:

Anne sa...

Nydelig kort, og et skikkelig nydelig bilde:))

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

Smil fra Anne:)

Gro sa...

Så vakkert kort. Bildet er helt utrolig nyyydelig, og passer jo så godt til Pion sine ark.
Takk for at du deler med oss hos Papirdokkene.

Klem :o)

Linda S. L sa...

vakkert, nydelig, sart og flott!! :D
takk for at du deltar hos vintage udfordring!
klem fra Linda S. L