onsdag 7. desember 2011

Dåpskort igjen

Lenge siden jeg har lagt inn noe igjen. Jeg har vært en tur i varmere strøk og ellers hatt litt annet å drive med, men nå er det siste innspurt på kortfronten før jul. Fant dette dåpskortet da jeg ryddet i bildene mine i går. Det er  min skjønne nevø som har fått det. Legger det ut, selv om det er litt "gammelt"  =)
 Ikke så veldig mye fiksfakserier på denne gang. Her har jeg brukt et bilde jeg hadde liggende. Sikkert hentet fra nettet, ser jeg har brukt det før. Blonden er kjøpt på Bikuben. Hjørner og  blomstene fra WOC, charms er kjøpt på Kreativ Hobby. MS-punch til rammen på bildet og navn og dato er skrevet ut fra PC.
 Enkel innside. samme ramme som på fronten, teksten har jeg skrevet ut fra pc. tåteflaske-lenken og smokkene er fra Kreativ Hobby- embosset i sølv og klippet ut
Baksiden er lik innsiden, men uten ekstra pynt.

Legger det inn på utfordring
Midnight Madness Sketch challange 133
Nordsalten hobbyklubb Den blå timen

6 kommentarer:

LindaS sa...

Elegant kort. Er Vild med rammen om det søde billede. Thanks for joining the Midnight Madness Sketch Challenge, LindaS/MMSC'DT

marsha sa...

This is just breathtaking! I love the edging around this fabulous image and the inside is just as lovely as the outside! Thanks so much for joining our Midnight Madness Sketch Challenge!
Hugs,
Marsha

Anonym sa...

Lekkert dåpskort! Nydelige blå-farger og vakkert dekorert:) -Koselig bilde!
Heldigen du som har vært i varme strøk:) -det er nok flere som lengter etter litt sol og varme for tiden! -Skikkelig møkkavær her på Vestlandet..:(
Klem, Tove

WencheP sa...

Så vakkert det ble. Kjempeflott pyntet. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Papirskreppa sa...

Flott dåpskort!Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

Anonym sa...

Ønsker deg og dine en riktig God Jul!
Klem, Tove