mandag 23. januar 2012

Første kort med fargelegging med tusjer

Jeg har vært så heldig at jeg har vunnet Promarker-tusjer fra Maya. Det er faktisk moro å fargelegge med disse tusjene, men jeg ser jeg trenger mye trening og mange flere farger (fnis) . Selv om jeg har langt igjen før jeg føler jeg har kontroll på tusjene, våger jeg meg på å legge ut det første kortet:


Jeg har brukt Papirer fra Maya Design. Jeg har hentet tips om fargelegging hos Maya. Hun er fantastisk med farger. Besøk hennes blogg da vel =).
Motivet er nytt for meg, jeg fikk det sammen med tusjene. Ellers på fronten har jeg brukt Retro blomsterpunch, MS-punch til blader, rosen er noe gammelt jeg fant i en skuff da jeg ryddet litt her om dagen. det samme er blomsterknoppene.  Teksten på den lille tagen er fra Kreativ hobby. Gratulasjonen er skrevet ut på pc. Så ha jeg på organza bånd og en blonde med perler og en pin fra WOC.


Innsiden er enkelt pyntet. Jeg fikk nye varer fra Bikuben på torsdag, blant annet stempler fra Kort og godt. Spellbinder dies er brukt til teksten og til skrivefeltet. Blomstene er laget med de samme verktøyene som på fronten. inni har de fått en bling blomst.  
Samme utforming på baksiden som på innsiden. 

Legger kortet inn på følgende utfordringer:
Papirdokkene: Noe nytt og noe gammelt.

12 kommentarer:

Ballie (Bennarda) sa...

Eline
Wauuuuw, wat een super mooi kaartje , helemaal bewerkt.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliecreationballie.blogspot.com

Sandra Hammer sa...

Superfint lite kort du har laget =)

Maya sa...

Åhhh Eline, dette var virkelig nydelig!
Og helt i mine farger, og med nydelig hÄnglar jenta ♥♥♥
Og fy faderulland, skal si du har dreisen på tusjene!!
Rett å slett ett naturtalent du, Eline :)
Kos deg videre med tusjene,ønsker deg ei flott uke :)
Klemmer fra Maya
(Og tusen takk for flotte ord, snill du ♥)

Sylvia sa...

Kjempefint kort - og jeg synes absolutt det var flott fargelagt!!
Takk for at du deltar hos Nordsalten HK.

Ha en fin dag.
Sylvia.

Linda sa...

Nydelig kort og virkelig flott farget synes jeg :) Jeg har også dristet meg på Promarkersene, venter spent på pakke i posten :)
Flott kort, lekkert pyntet

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

WencheP sa...

Så flott kort og flott fargelegging. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

brenda sa...

A very pretty card Eline.

I wanted to thank you for your support over the 'little incident' I posted about on Monday. It's still being dealt with but I hope to report some positive news soon.

B x

Papirskreppa sa...

tte ble fint. Koselig motiv. Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

Berit sa...

Så nydelig et kort! Lekre farger og fargeleggingen din er flott!! Nydelig pyntet på alle sider.
Ha ei fin helg:)
Klem, Berit

Anonym sa...

Skikkelig flott fargelegging -og et supert kort!
Ha en strålende helg!
Klem, Tove

Kari sa...

Synes du var kjempeflink med tusjene jeg! Nydelig kort. Hânglarstemplene er så flotte til det meste.
Takk for koselig kommentar i min blogg.
Ha en fin kveld!

Randi Th. sa...

Kjempeflott kort!
Takk for kommentaren i NSS-bloggen. Dråpene på blomstene er Star Dust (Glitterlim fra Tim Holtz). God helg!
klem