søndag 20. september 2009

Med det samme jeg var i gang laget jeg et kort til en innsamling for en kollega som nettopp har fått en datter. Brukte samme motiv, farger og papir som til esken, men laget et vanlig kort.

Er ikke helt stø i fargeleggingen med distress, men øvelse gjør vel mester etterhvert. Jeg har brukt tattered rose til ansikt og pysjen. Håret er mustard og vintage photo. Tattered rose er også brukt på blomstenen.
Inni kortet laget jeg plass til at kollegene kan skrive seg på. Det skulle være plass til en liten hilsen også så jeg laget en tag til dette. Brukte en fra serien Mine vänner Rosa- Marinas ark med tags og foret med samme som resten av kortet. Bamsen er embosset, først på rosa og så på eggeskallhvit og satt sammen med 3D-puter og pyntet med litt bånd.

For å få helhet i kortet fikk baksiden bare litt møsterpapir kuttet ut med nesting labels fra Quickutz og en liten "blomst" stemplet med "hand made" og en figur.

1 kommentar:

Maya sa...

Så nydelig baby-kort!
Søtt motiv og nydelige farger og papirer!
Klem fra Maya :)