søndag 20. september 2009

Var en tur på Kreativ Hobby for å kjøpe litt kartong. Må alltid se om jeg kan finne lekkert papir og denne gangen falt jeg for en serie fra Majadesign, mina vänner Rosa- Marina. Passet fint til en bestilling fra en nybakt bestemor som skulle ha et kort til en nyfødt prinsesse.
Bestemor hadde kjøpt et smykke til prinsessen så jeg laget en liten eske. Pyntet med Rosa- Marina nr 7 på alle kantenen og inni boksen. På fronten har jeg stemplet Baby med dyne fra Kreativ hobby og malt med distress. Pyntet med sølvembosset tekst og flase/ smokker og bloner og bånd. Det er ikke så veldig bra bilder da jeg fikk litt for dårlig tid =).

Bak har jeg også brukt blonde og bånd i tillegg til klyngen med miniroser som jeg har svampet med distress og hengt en engel i. For at det skulle være mulig for bestemor å skrive litt til sin lille prinsess laget jeg en tag som hun kan legge inni sammen med smykket.

1 kommentar:

Nine sa...

Så nydelig kort og eske som du har laget. Arkene var veldig fine og så har du pyntet så fint.