onsdag 4. november 2009

Kreativ Hobby; 52 bretteteknikk utfordring

Denne gangen har jeg laget et mappekort. Kameraet er på reparasjon så jeg måtte bruke mobilen,derfor så veldig dårlige bilder. =(På fronten har jeg brukt 3 stempler. Tagen er et stempel og i den har jeg brukt et tekst stempel. Ved siden av en liten nisse. Alle stemplene fra http://www.kreativhobby.no/. Nissen har fått Glossy accent på lua og Liquide perl i skjegget. Tagen har også fått et strøk glossy accent. Her har jeg også laget en tag med tag-stempel og liten snømann fra
http://www.kreativhobby.no/. Tekststempel er også fra Kreativ Hobby. I kanten har jeg satt inn et trekspill for å få til mappen.
Inni laget jeg en tag. også her har jeg brukt stempler fra
http://www.kreativhobby.no/ Baksiden av tagen er til julehilsen til den som skal få det . På tagen har jeg brukt de samme stemplene som på mappen for å skape en helhet. Det er plass til en liten nissesjokolade i mappen så mottaker får både hilsen og noe til kaffen. Skal legge ut bedre bilder når jeg får tilbake kamera. Da kommer kortet som en del av Kreativ Hobby sin utfordringen 10 julekort.

4 kommentarer:

Nine sa...

Hei på deg!
Veldig flott kort du har laget. Du gjør deg så flid med kortet på alle sider.
Jeg kom med bidrag rett etter deg!
Ta en titt.

Cathrin sa...

Kjempefint kort, og en artig bretteteknikk. Likte farvene og at du har lagt sånn flid i å pynte det.
:o)

Anne H. sa...

Så koselig julekort du har laget!
Fine julefarger og mange flotte detaljer!
Det vesle snømannstempelet på tagen har jeg ikke sett før - *settes på ønskelisten*
Ønsker deg ei riktig god helg!
Anne -:)

Mariann (mais) sa...

Et herlig brettekort i nydelige røde julefarger :)
Ønsker deg en fin søndagskveld
Klem fra Mariann