torsdag 29. oktober 2009

Kreativ Hobby: 60 Skisseutfordring 2

Jeg har laget et kort til denne utfordringen tidligere, men da ble det litt lite stempler siden jeg ikke har noen som passet til anledningen. Jeg laget derfor et kort til som jeg tenkte å kombinere både til denne utfordringen og til julekortutfordringen, som jeg var heldig og fikk bli med i.
Her har jeg brukt nissestempel som motiv. Det runde stemplet er stemplet med Distress peeled paint og satt på en blomsterbunn fra Quickutz. På det rød-mønstrede delen øverst har jeg stemplet god jul. Alle stemplene fra http://www.kreativhobby.no/. Snøkrystallen er også stanset ut med dies fraQuickutz. Også denne gangen har jeg brukt skissen inni kortet. I tillegg til God Jul stemplet, som på fronten,har jeg brukt et snøkrystall og et tekststempel. også dette fra http://www.kreativhobby.no/. Jeg har brukt to litt mindre snøstjerner fra Quickutz inni kortet enn på fronten da jeg synes det passet best.
Brukte også skissen bak på kortet.

1 kommentar:

Therese sa...

Så fint kort du har laget. Morsom vri med å følge skissen inne i kortet også!