mandag 26. oktober 2009

20 års bryllupsdag

En bestilling fra en dame som ønsket et kort til ektemannen på deres 20 års bryllupsdag ble til dette.
Ikke så lett å finne motiv til en mann. jeg fant dette på nettet. skrevet ut på kartong og lakket med Glosscy acent ble det bra. Stanset ut navn i blå kartong og brukte også her Glossy accent.
Jeg besøker mange blogger i løpet en uke. finner masse inspirasjon og lærer stadig noe. Hos Maja så jeg at hun ofte bruker samme skisse på hele kortet og det skaper fin helhet. Jeg fikk lyst til å prøve meg på det også. Ble ikke helt likt, men greit like vel.
Stanset ut tall, bokstaver,"label og ramme" og en " tag" med REvolution. Her hr jeg brukt Glossy accsent på tall og bokstaver.Hele veien har jeg blå blomster med brad og senterpynt.

Også bak har jeg brukt " label" og "tag" fra revolution. "Labelen" og "tagen" er litt mindre her enn på fronten og inn fordi det ikke skulle mye punt på baksiden.

Ingen kommentarer: