tirsdag 27. oktober 2009

Kreativ Hobby: 60 skisseutfordring


Skulle lage et kort til en som ligger på sykehuset. Fant ut at jeg kunne prøve meg på utfordringen med det samme. Har ikke laget kort etter bestemt skisse før så jeg håper jeg traff rett.

Damen driver med oppdrett av katter og da synes jeg det passet med et bilde av hennes katt. Jeg har brukt grøn Bazzil kartong og mønsterpapir fra MajaDesign. Mina venner Paula 7 og 8. Stempel fra Kreativ er Sender varme tanker er stemplet på vellum. God bedring er skrevet ut på PC og stanset ut med Recolution, først en sirkel og så en blomst.

Fulgte skissen inni kortet også. Brukte blomsterstempel fra Kreativ Hobby i den utstansede blomsten. Det en ramme på hver side i kortet, den ene til å skrive hilsen på og den andre til navn på kolleger som hilser.


Bak har jeg også tatt med samme elementer som ellers på kortet. i mangel av stempel med navnet mitt på har jeg satt initialer og årstall under figuren.

4 kommentarer:

Benedicte sa...

så flott kort du har laget

Cathrin sa...

Kjempefint kort, og skulle ikke tro det var første gangen du laget kort etter skisse. Så koselig å få hjemmelaget kort når man ligger på sykehuset, vil tro det blir satt stor pris på. :o)
-Cathrin-

Nine sa...

Veldig fint kort. Du nøyer deg ikke med å bruke skissen foran og det blir veldig bra. Det ble vel litt enklere det jeg selv laget!! Vi snakkes - god bedring til deg også!

Mariann sa...

Heisann! Takk for besøket i min blogg:O) Her var det masse god inspirasjon:O) du er veldig kreativ!