onsdag 3. mars 2010

Vår. Nordsalten Hobbyklubb sin 2 utfordring

Utfordringen er noe med vår. Mitt bidrag er et lite kort til å henge på feks en vinflaske.
 
Jeg har stanset ut et kort med QK-dies. La et dobbelt kort nesten over hele, slik at det henger sammen i ryggen. Basil kartong og mønsterark fra Maja-Design har jeg brukt. Mønserarket er stanset ut med Spellbinders pinking circles. Blomst i vårlige farger og et stempel fra Kreativ Hobby og to øyestikkerer som eneste pynt. 
 
Her ses pyntepapiret bedre. Samme layout som utenpå og vårlige blomster. Her kan man selv skrive en hilsen, eller stemple en tekst, alt etter hvem som skal få det.
Samme layout bak og kun personlig stempel. Jeg synes det gir en helhet å bruke samme layout på alle sidene i kortet. Det fikk jeg sans for etter å ha fulgt med i Maya Stenshagens sin blogg.

11 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Kjempestilig kort. :) De blomstene gjorde virkelig susen her. Veldig gjennomført og nydelig pyntet på alle sider.

Klem, Trine :)

tone sa...

kjempefint kort,nydelige farger.
Tusen takk for at du deltar på nordsaltens hobbyklubb sin utfodring.
-DT Tone

Guro sa...

Herlig vårkort!! Blomstene var ordentlig stilig, gir fin vårfølelse.
Gjennomført og flott kort:-)
Klem

WencheP sa...

Så stilig det ble. Lekre farger.

Takk for at du deltar.

DT Wenche
NordSalten Hobbyklubb

Hanne sa...

Så fint og vårlig kort! Fin form!
Hanne

Anette sa...

Kjempeflott vårkort! Herlig pyntet på alle sidene ;)

Miss StampAlot sa...

NYYYYDELIG =) tusen takk for at du deltar på NSHK`S UTFORDRING =)

Klem Marielle

Plundis sa...

Kjempeflott kort du bidrar med!!!

Takk for at du deltar i Nordsalten Hobbyklubbs utfordring #2!

-Gro-
aka Plundis

Kari sa...

Så flott dette var!
Se i bloggen min, der ligger det noe til deg!

MonaV sa...

Så flott kort!

Veldig hyggelig at du vil være med på candyen min.

Maya sa...

Nyyydelig kort!
Så lekkert med formen, og nydelig med blomstene!
Tusen takk for gode ord :)
Go`klem fra Maya :)