tirsdag 2. mars 2010

Kammerpikenes skisseutfordring.

Skrappekammeret har utfordring igjen og denne gangen er det en skisse som skal følges. Her er mitt bidrag til utfordringen.
Har nettopp vært på handletur til Bikuben på Strømmen. Da ble det masse nye ark og annet smågodt =). Blonder og bånd og en stempelplate fra Northstamps.
 Her har jeg brukt arket Lush  fra My mind`s eye og hjørnet er et stempel fra Northstamps. Ellers har jeg roser og noen pinekvister ( jeg har dilla på den sammenstningen om dagen,),  blonde, bånd,  bling og et par charms.
Motivet er vintagebildet fra Shabby chic papirskatter.
Innsiden har samme grunn-layout som frontent. Jeg har også brukt circles og scollped circles fra Spellbinders to størrelser og noen blomster.

Samme grunn-layout bak og her har jeg kun brukt mitt personlige stempel sammen med scolloped oval.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gurimalla, så lekkert kort! Me like!

Takk for at du deltar!
Klem fra Cathrine - Scrappekammeret:)

jannes hobbykrok sa...

Dette var kjempefint!Herlig med en tur på Kuben!Nydelige ark du har brukt!
Klem,Janne

Anette sa...

Kjempeflott kort du har laget! Og så flott pyntet på alle sidene ;) Nydelige ark!!
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem fra Anette - kammerpike ;)

PS: husk å linke til Scrappekammeret ;)

Guro sa...

Nydelig englekort :-) Gjennomført og nydelig pyntet.
Tusen takk for at du deltar!
Klem Guro

Nine sa...

Hei på deg!
Kortet ble veldig fint. Flotte farger - ennå finere i virkeligheten enn på bildene!!! Jeg har nemlig kikket på det på NAV i dag!!

Klem fra Ingelin