torsdag 25. februar 2010

Bryllupskort m/blonder til Kort O-mania sin utfordring

Jeg fikk en bestilling på bryllupskort.


 Jeg fikk da en unnskyldning for å dra på handletur til Kreativ Hobby, hvor jeg fant masse flott papir fra Maja-design. Her har jeg brukt Carina 1. Motivet er stanset ut med Spellbinders. Lånte stempel fra ei venninne og embosset det. Synes det passet fint. Teksten er skrevet ut på pc og stanset ut med QK- tag. Rosene og roseknoppene er svertet med Distress vintage photo. Bling og halvperler gir en fin finish og passer godt til bryllup.

For å få til en helhet i kortet har jeg også brukt Spellbinders inni kortet, både til tekstene og til feltet hvor man skriver hilsen. Brukte også blomster og "pine branch " her. Papiret er så dekorativt i seg selv at jeg bare satte på et par perler i blomstermønsteret og litt bling.   
Bak har jeg brukt samme bloms som inni, men en størrelse større. Bling også her for å skape helhet.

10 kommentarer:

Mette sa...

Tusen takk for at du vil være med å feire, og hyggelig at du vil være følger!!Da ligger loddene dine i potten:-)
Kommer tilbake senere for å kikke på det du har laget!
Klem Mette

Guro sa...

Nydelig kort du har laget her :-)
Liker papiret veldig godt, og denne bretten er ordentlig flott!
Klem Guro

Hildegunn sa...

Herlig kort, flott pyntet på alle sider!
Masse flott du har i bloggen din fra tidligere poster også.
Takk for at du var innom meg og la igjen en kommentar så jeg kunne finne deg!

Klem

Anne Bente sa...

åh..... denne var bare utrolig smuk.

100000 tak for at du deltager på Kort O Manias udfordring.

bestevenn sa...

Det var et vakkert kort du har laget til brudeparet. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

Aud Kirsten sa...

Et nydelig bryllupskort! Tusen takk for at du deltar på kort O Mania´s utfordring:o)

Jeanette sa...

Herlig kort du har laget. Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem.

Linda S. L sa...

nydelig kort med sarte og herlige farger, likte det embossede motivet og blomster 'klasen' :)
tusen takk for at du deltar på utfordringen vår!

klemmer fra Linda, Kort O Mania

Benedicte sa...

så nydeligt kort, lekre farger og detaljer
takk for at du deltar på kort o mania
klem fra Benedicte

Filharmonica sa...

Nydelig kort :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Kort o Mania!