tirsdag 2. februar 2010

Sketchy Colors # 9

Farge utfordring hos Skethy Colors. Fargene som skal dominere kortet denne gang er sort og rødt. Her er mitt bidrag.
Ikke så bra bilde, men fargene kommer da frem =) . Rød bassil og sort kartong dominerer . Pynt er blomster med noen charms som henger fra blomsten i kobbertråd. Motivet er fra Kreativ Hobby og er distresset med vintage photo og aged mahogny.
Teksten er også fra Kreativ Hobby og er embosset med kobber.


Blomsten er satt sammen av en sort og en rød blomst med 3 roser, som er distresset med aged mahogny, og grønne og hvite pine branches(McGill pine branch punch). Det er også noen små grønne spiraler blant rosen som er laget av metalltråden (stilken) fra rosene.
Inni kortet har jeg brukt samme mønster papir. Husker dessverre ikke navnet. Har også her brukt sort kartong som bakgrunn til feltet hvor jeg skal skrive en hilsen. Pynt er satt sammen av en rød, en sort og en hvit blomst og noen "pine brancher", Nederst er en sommerfugl fra Kreativ Hobby, embosset med kobbe på sort kartong og klippet ut. den har fått litt liquid perl også.

Bak har jeg lukket kortet med sort/hvit bånd. De to "motivene" er stemplet og stanset ut med spellbinders ovals og scalloped ovals. Teksten øverst til venstre er fra Kreativ Hobby og nederst er mitt nye signatur stempel. Ikke så lett å se, men det er nå der =). Begge er embosset med kobber.

9 kommentarer:

mettepip sa...

Hei Eline!
Så hyggelig at du vil være med å feire bloggen min! Legger to lodd i potten jeg da;)
Så masse flott du har i bloggen din. Likte veldig godt de røde og svarte kreasjonene dine her.
Klem fra
Mette

Pia sa...

wow så flot og gennemført kort, lækkert pyntet og super farver du har brugt

Nine sa...

Hei på deg!

Da jeg var innom og kikket på utfordringen, så tenkte jeg: "sort og rødt - huff - det er ikke mine farger - ville jeg aldri klart" og så ser jeg hvor flott kortet ditt har blitt og egentlig helt annerledes enn jeg tenker om sort og rødt sammen. Bra jobba som alltid. Klem fra meg...

Anneke sa...

such a lovely card and details

Marianne sa...

Så flott dette kortet var, nydelig pyntet på alle sider!!!
Lykke til, og takk for at du deltar hos Sketchy Colors!

Klem, Marianne:)

Miss StampAlot sa...

søtt kort. kjempefint pyntet.. følger deg

Guro sa...

Herlig kort dette :-)
Virkelig gjennomført!
Klem

Vibekke sa...

Hei på deg!
Tusen takk for at du deltar på blogcandyen min... Du får krysse fingrene for deg selv, og så får vi se på søndag hvem som blir den heldige ;o)
Ha en fin ukeslutt så lenge ;o)
klem fra Vibekke

Maya sa...

Så stilig dette var!
Blomsten ble rålekker og masse nydelige detaljer ellers!!
Ha en flott ny uke,
klem fra Maya :)