søndag 14. februar 2010

Sukkersøtt; utfordring 72;

Sukkersøtt har utfordring og denne gangen skal det være uten stempeltrykk. Her er mitt bidrag.
 Foto er ikke min greie, så det er ikke beldig bra bilder her, men  det er da mulig å se resultatet =)
Jeg laget et lite og enkelt kort denne gang. Kortet er grønt og alle sidene har samme pynteark og brunt ricrac-bånd som basis. Motivet er en vintage-tag med en brun organsasløyfe.  Teksten er håndskrevet på og satt på med 3-D puter.  Som pynt har jeg brukt grunge-hengsler distresset med vintage photo som går rundt bretten og to sommerfugler i metall/tyll.

 
Innsiden er også enkel. Jeg har brukt Spellbinders ovals og scolloped ovals i to størrelser. En til en enkel tekst og en til hilsen til den som skal få kortet. Pynt er kun en metallsirkel med blomster og en dobbel sommerfugl i rødt og sort som jeg har klippet ut.
Her ser man andre enden av hengslene og mitt nye personlige stempel. Håper jeg blir tilgitt bruk av stempel på kortet  =)

2 kommentarer:

Guro sa...

WOW digger dette kortet ditt!!! Virkelig gjennomført og veldig mange morsomme detaljer :-) Herlig motiv også. Sommerfuglen gikk rett hjem hos meg.
Ha en super dag!
Klem Guro

anne marie sa...

Kjempefint kort!
Nydelig pynta med sløyfe og sommerfugler. En annen detalj jeg likte godt,er hengslene du har brukt. Det var skikkelig stilig!!!