søndag 31. januar 2010

Award

Jeg har fått min første award. Tusen takk, Kari !!

Du må skrive 10 ting som gjør deg glad.
1. Familien
2. Tid til å sitte i hulen min og lage kort
3. Samvør med venner for mat og drikke
4. "Dropp inn" besøk
5. Koselige kommentarer i bloggen min
6. Sol og fint vær
7. En tur til frisøren
8. Gå trimmturer
9. Blomster
10.Flotte kolleger


Så sender jeg awarden videre til 5 bloggere hvor jeg alltid finner så mye inspirasjon, tips og ideer. Tusen takk til dere alle for det.
Kari i Karis krok

Og selfølgelig sender jeg den tilbake til Kari.

3 kommentarer:

Kari sa...

Tusen takk for awarden, Eline - setter stor pris at du har funnet meg verdig til å få den :-) Nå har jeg endelig fått lagt den ut i bloggen min.

Klem, Kari

Nine sa...

Hei på deg.
Tusen, tusen takk for awarden - og jeg som ikke er så superaktiv på kortfronten. Jeg skal legge den i blogge min og selvsagt sende den videre til noen av alle de flotte bloggene som jeg popper innom. Er mektig imponert over hva folk får til! Tusen takk igjen, Eline!

Maya sa...

Tusen tusen hjertelig takk for awarden!!
Så koselig att du vil gi den videre til meg, det setter jeg stor pris på!!
Go`klem fra Maya:)