tirsdag 19. januar 2010

Utfordring 68# hos Sukkersøtt

En kollega har fått en flott sønn og det måtte feires med kort og pakke. Passet godt med Sukkersøtts utfordring; Feiring. På forsiden har jeg brukt papir fra Majas design Paula 7 og 8 og en blonde som bakgrunn. Til motiv har jeg embosset 2 bamser og limt på en grønn bakgrunn stanset ut med Spellbinders. Jeg har også embosset 2 billetter og en gratulere tekst. Alle 3 stemplene er fra Kreativ Hobby. Pyntet med blomster og bamse-charms er kjøpt på Bikuben.
Inni kortet har jeg brukt samme papir som på fronten. På venstre side har jeg embosset tekst på en label fra Quickutz. Jeg har også embosset en ranke med tåteflasker og noen kaniner, samt noen blomster som pynt. På venstre siden skal alle kollegene skrive navnene sine. Jeg har brukt samme layout som på venstre siden. Pynten er embossede smokker og blomster. Smokkene er stempler fra Kreatin Hobby.
Bak har jeg brikt blonden som ellers på kortet. Brukte Spellbinders ovals og oval scollop til motivet og embosset hender fra Kreativ Hobby.

5 kommentarer:

Kristine sa...

Et kjempevakkert babykort med nydelige papirer" Maja Design har så utrolig masse flott!
Tusen takk for at du deltar på Sukkersøtts utfordring denne uken!
Klemmer fra Kristine:)

Nine sa...

Hei på deg! Flott kort. Maja Design har så nydelige papirer - og du har så vanvittig gjennomførte, flotte kort!

Kari sa...

Hei. Tusen takk for en kjempehyggelig kommentar i bloggen min. :D

Det er jammen et flott kort du har laget. Embossing er kjempemoro å leke med og det ble utrolig stilig på de billettene.

Ha en flott dag!

Pia sa...

så flot og gennemført kort, skønne detaljer

Articsisters sa...

Smitit från jobbet ett stund och surfar runt. Har inte varir inne hos dig förr men måste bara säga; SÅ UNDERBARA SAKER DU GÖR. Färg och form så jag blir alldeles matt.

Lisbet