fredag 8. januar 2010

Utfordring # 67 Ekstravagansa hos Sukkersøtt

Jeg fikk bestilling på et kort til en som fylte 50 år. Det synes jeg passet til denne utfordringen, ekstravagansa. Å finne motiv til kort til menn er ikke alltid så enkelt. Å bli 50 er verd å feire, så jeg synes det passet med champagne. For å pynte opp har jeg brukt glossy accent på bildet og bokstaver. Sammen med blonder, organsabånd, roser, metallhjørner og et par charms synes jeg det ble et fint kort.
Inni kortet har jeg brukt samme layout som utenpå. Det synes jeg gir en fin helhet. Den som bestilte kortet skulle legge inn et bilde i kortet og da synes jeg det passet med en liten konvolutt til det.
Bak har jeg også brukt samme layout. Jeg har ikke fått eget stempel med navn enda, men det er bestilt. I mellomtiden har jeg brukt et lite stempel som kjennetegn på kortene mine.

7 kommentarer:

Marte sa...

Så mange lekre detaljer! kjempeflott er det :)
Varme tanker fra Marte

Pia sa...

super rålækkert kort med sååå mange lækre detaljer og farver

Carina sa...

Jeg er helt enig at det å lage kort till mannfolk er en utfordring! Men jeg må si at du taklet det med glans!!
Takk for deltakelsen!!

Klem, Carina!

Mona sa...

Tøft, likte ekstra godt den konvolutten inni. Smart ide.

Nine sa...

Hei på deg!
Kortet ble råfint! Tipper fruen er fornøyd!!
Ser at du har bestilt ditt eget stempel!!!! Hvor? Det kunne jeg også tenkt meg og hatt! Alle kortene du lager er bare helt supergjennomførte og flotte.

Guro sa...

Stilit dette var, likte spesielt godt den lille konvolutten din.
Legger meg til som følger slik at jeg får med meg hva som kommer etterhvert hos deg.

Ha en flott kveld :-)

Klem Guro

Mia sa...

Flott kort! Jeg ble inpirert til å lage et lignende til en vennine.
Takk :)

Mia