mandag 25. januar 2010

Bursdagskort

Familien skulle i bursdag og det krever jo kort.
Kortet har en "lukkemekanisme" bak gratulere med dagen teksten, Den er festet med 2 bling- brads.
Motivet er "Good news puppy" fra Wipper Snapper og begge tekstene er fra Kreativ Hobby. Pynt er blomster med grønt fra en pine branch punch og brads, både som "fester" til motivet og insektene.
Inni har jeg brukt Spellbinders dies oval og scollop oval. teksttempel er fra Kreativ Hobby, Det samme er både det lille pyntestemplet og sommerfuglen. Pynt er blomster og noe grønt stanset ut med pine branch punch.
Bak har jeg brukt samme Spellbinders dies og stemplet en figur og tekst "hånd laget!. En liten bloms og pine branch, lik innsiden, er også her.

10 kommentarer:

Turid sa...

Takk for snille spor i bloggen min! Tok sjansen å snuste rundt i din blogg jeg, og jammen har du mye fint her! Bursdager i familien krever kort ja, men jeg må innrømme at det er ikke alle jeg bruker like mye tid på. Ikke alle som er like begeistret for å få kort.....

Ha en fin kveld!

Hilsen Turid
ps - har lagt ut easel card i bloggen min ;)

Kari sa...

Så artig kort du har laget her. Har sett litt i bloggen din, masse fint her. Tenkte å legge meg til som følger, men fant det ikke...
Takk for hyggelig kommentar i min blogg, det varmer.

Kari sa...

Hei igjen!
Fikk lagt med til som følger hos deg, men da kom jeg opp to ganger, det var ikke meningen. : )

Maya sa...

Tusen takk for alle hyggelige og gode kommentarer i bloggen min!!
Det setter jeg stor pris på :)

Og for ett nydelig kort du har laget!
Så herlig motiv og flott fargelagt!
Ha en super dag,
klem fra Maya :)

Mary sa...

takk for fin kommentar i bloggen min:))Har titta gjennom bloggen din,masse flott du har laget

anne marie sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min:)
Jeg har kikket gjennom din og her skal jeg garantert tilbake! Så utrolig mye flott du lager:) Mappekortene var jo geniale og for noen heldige døtre som har fått scrappet kokebok:) Den var kjempeflott!
Ha en fortsatt god helg:)

Nine sa...

Hei på deg!
Flotte kort som alltid - og så fin som bloggen din har blitt! Stadig noe nytt å finne.
Flott bursdagskort - like gjennomført som alltid. Har forresten også kjøpt noe spellbinders nå, men har ikke bruket det ennå. Skal lage kort i helgen, for 2 av mine venner blir 40 til uka!
Klem fra Ingelin

Kari sa...

Hei igjen!
Har noe til deg i bloggen min, ta en titt der. : )

Guro sa...

Så tøfft dette var :-) Herlig bursdagskort og orginalt å la en hund få pryde forsiden!

Takk for at du deltar i Scrappekammeret sin RAK trekning, med 60 stk påmeldt sålangt og 6 RAK er det gode sjangser.
Håper du vil være med i utfordringene våre også!

Ha en fin kveld :-)

Hilsen Guro, på vegne av jentene på Scrappekammeret

Anette sa...

Knallstilig kort!!!
Takk for at du reklamerer for den nye utfordringsbloggen vår! Håper å se deg på utfordringene våres!
Lykke til i RAK-trekningen!

Klem, Anette - kammerpike :)