torsdag 8. april 2010

Dåpskort

Jeg fikk bestilling på et dåpskort til en liten frøken. Jeg fant dette vintagebildet og synes det passet så fint.  Jeg har brukt Maja-Design ark (igjen). og så har jeg fått meg Martha Stewart punch-sett som jeg har brukt på det rosa bassil kartongen bak motivet.  Jeg brukt sølv- embossing på teksstempelet fra Kreativ Hobby.

Inni har jeg trukket mye av samme elementer som på fronten for å få en helhet på kortet. Igjen ble det et kort med god "tyngde". Jeg blir liksom litt revet med når jeg først får satt meg ned inne på roterommet mitt =)
Bak ble det kun "varemerket".

5 kommentarer:

Min hobbyverden sa...

Dette kortet var bare helt skjønt! Kjempefint pyntet, og motivet passet perfekt!
Ane Lene

Kari sa...

Skjønner godt du blir revet med ja... og timene går når man først er kommet igang. Kortet var nydelig.

anne marie sa...

For et nydelig kort! Skjønne farger og nydelig bilde:)
Tror jeg må få meg en sånn puncher som lager de tøffe bladene under rosebuketten,det er jo så fiint:)
Jeg har også fått meg en MS-puncher,doily lace,den har jeg ønska meg lenge;)
Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min,de setter jeg veldig pris på:)
Jeg liker også godt de arkene med gull og sølv på,kom over de på bokhandelen en gang og måtte jo bare ha de,hehe.
Nå vet ikke jeg om du er inne på scrapping.no noen gang,men vil alikevel tipse deg om en konkurranse som starter der inne i dag. Den heter kort-o-mania og må jo være midt i blinken for deg som lager så flotte kort:) Jeg har store planer om å være med,jeg også,tror det kan bli ganske så kjekt:)
Ha en fantastisk helg:)

Maya sa...

Så nydelig kort!
Lekre papirer og nyydelige detaljer!!
Klem fra Maya :)

Guro sa...

Wow dette var jammen nydelig, og veldig gjennomført!
Herlige papirer du bruker :-)
Ha en fin kveld!
Klem Guro