søndag 2. mai 2010

Bursdagskort /passet til Kort O Mania sin utfordring 16

Min far er en av mange i familien som fyller år i mai. I år ble det et easel card til ham.
KOrt-O-Mania sin utfordring nr 16 ¨går ut på at man må bruke et stempel motiv og metallpynt. Da passet jo dette kortet =)
Var en tur på Kreativ Hobby en dag og fikk tak en haug med stempler på salg. Falt for denne godt voksne karen. Han er fargelagt med Distress. Brads i hjørnene. Bak motivet har jeg brukt en gammel bokside. Gratulere og øyestikkeren er også fra Kreativ Hobby.  Teksten som er brukt på "låsen" er fra North star stamp.

Kortet sett fra siden.

Ikke helt bra bilde (igjen). Ble litt mørkt, men det er nå mulig å se hva som er der =)
Her har jeg brukt samme øyestikker og en oval med ovalcscollop til å skrive på . På bakveggen er det en tekst fra Kreativ Hobby. Nedenfor ricrak båndet er "låsen" som gjør at fronten står opp. Denne gang tok jeg ikke bilde av baksiden da den bare har pyntepapir og "varemerket" mitt.

12 kommentarer:

Anne Bente sa...

total flot kort, med skønne detaljer

10000 tak for at du deltager på Kort O Manias udfordring.

Majas Verden sa...

Hei. Så flotte kort du lager. Alltid morsomt å se hva andre lager. Det kortet med to lommer som er på min side kan godt få plass til sjokolade ja. Har gitt bort ett med to "melkedrømmer" fra freia inni.

Nine sa...

Hei på deg. Kjempeflott kort! Må se å få prøvd meg på et easelkort, jeg også. Sitter akkurat og lager en pyramide til datteren til min venninne som skal stå til konfirmasjon til helgen. Vi snakkes. God uke til deg og.
Ingelin

bestevenn sa...

Morsomt stempel og flott kort. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

bestevenn sa...

Morsomt stempel og flott kort. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

Linda S. L sa...

super flott easle kort! nydelig dekorert på alle kanter, og stilig motiv :D
takk for at du deltar hos kort o mania :)
klem fra Linda

Jeanette sa...

Dette var et flott kort, med masse fine detaljer og gjennomført til minste detalj! Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort O Mania. Klem fra Jeanette.

Benedicte sa...

så nydeligt staffeli-kort
flotte farger og motiv.
takk for at du deltar på Kort o mania
klem fra Benedicte

Aud Kirsten sa...

Et kjempeflott easel kort! Tusen takk for at du deltar på Kort O Mania´s utfordring:o)
Klem:)

Filharmonica sa...

Flott kort med herlig motiv :-) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Kort-o-mania!

Guro sa...

Stilig kort du har laget her!
Flotte detaljer :-)
Ha en super søndag!
Klem Guro

anne marie sa...

Så flott kort:) Og for en flott mann;) Skikkelig stilig stempeltrykk:)