torsdag 13. mai 2010

Bidrag 2 til KOrt-O-Mania

Da ble det enda et easel-kort =). Min bror ble 45 og her er hans kort.
Stempelmotivet er fra Kreativ Hobby. Har hatt det liggende en stund, men nå fikk jeg bruk for det. Min bror har begynt å trene igjen og da passet det jo =). Det skulle være metall-pynt på kortet. Jeg er ikke sikker på hva joggeskoene er laget av, men det er i alle fall kobberfargede metall-brads i hjørnene på motivet.

inni er det ikke så mye pynt på dette kortet. Jeg er veldig glad i å bruke Revolutionmaskinen så det blir fort litt mange ovelse etc.

6 kommentarer:

Guro sa...

Dette var kjempestilig Eline :-)
Perfekt stempel til en som harbegynt å trene!
Stilig på innsiden og,trenger ikke være noe mer syntes jeg.
Ha en fin kveld.
Klem Guro

Anonym sa...

Kjempe lekkert kort. flotte farger og detaljer.

Kjempe hyggelig at du er med på give away'n vår.

Ha en flott, kreativ kveld.

Klem fra Jeanette
for Norske Scrappere

anne marie sa...

Flott kort! Fine farger og fine tekststempler:) Festlig stempeltrykk;)

bestevenn sa...

Så stilig kort du har laget med morsomt motiv. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

Jeanette sa...

Artig herrekort! :) Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem.

Linda S. L sa...

hi hi så stilig detta va :D
takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania :)
klemmm fra Linda