fredag 17. desember 2010

Julekort til utfordring hos Scrappekammeret

 Rakk ett kort til som passer til utfordringen hos Scrappekammeret. Jeg har laget en "konvolutt" til et julebrev til en venninne.

Jeg har brukt en konvolutt som jeg limte igjen og kuttet i 2 like deler. Designpapir på begge sider. Englemotiv fra Gudrunn Loennecken med glitter rundt. Papiret har ligget en stund og jeg husker ikke hvor det kommre fra. Bomstene MS-punch (poinsetta) og roser og roseknopper. perlestrå og pine branch-punch.
Tekst fra Kreativ Hobby. Bak motivet er det en bit "hjemmelaget" bølgepapp som er malt med Distress scraklepaint, en kakeserviett svertet med vintage photo og en spellbinders pinkin sircle. Jeg har brukt glitterlim som "brads" .

Baksiden er enkel med samme blonde som på fronten. en liten bit bølgepapp og blomst med perlestrå og litt grønt bak. Stempel er fra Kreativ hobby. På den ene siden kan det ses en liten bit av en tag som er inni kortet. Det er her julebrevet er festet. Siden det er personlig viser jeg ikke tag denne gang. =D

4 kommentarer:

Anette sa...

Herlig konvoluttkort du har laget! Nydelige mønsterark du har brukt ;)
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Anette ;)

Sylvia sa...

Dette var skikkelig lekkert:-)
Delikate farger og nyyydelig pyntet:-) Venninna blir helt sikkert kjempeglad!!

Turid sa...

WOW Kjempelekkert konvoluttkort!!!

Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min:) Vil bare fortelle at motivet med "hest og slede" som du önsker deg - er mönsterpapir fra Ladybug Light A Candle - "For Happiness"

Önsker deg en fin förjulstid uten stress :-) og en riktig GOD JUL!!!
Klemmer fra Turid

Nine sa...

Hei på deg!
Så nydelig kort. Flotte farger og detaljer. Nydelig motiv. Du lager så flotte ting!
Kjenner at jeg trenger litt påfyll her hos meg. Det går mest i kalendere til halve familien for tiden. Det er jo forsåvidt morsomt, og de blir glade for gaven, men må si jeg blir litt lei etter hvert.
Gleder meg til å se deg og de andre til tirsdagen.