søndag 12. desember 2010

Julekort til utfordring hos Kort-O-Mania og Scrappekammeret

Både Scrappekammeret og Kort-O-Mania har utfordring; lag et julekort. Her er mitt bidrag

 Bildet er fra Gudrun Loennecken. Bak bildet og blonden er har jeg laget litt bølgepapp jeg har smurt med Crackle-paint og svertet med vintag photo. i hjørnene både på bildet og bakgrunnen har jeg brukt dråper av glitter. Blomsten er MS-punch ( 3 stk satt sammen), roser og knopper. Perlestrå har jeg også endelig fått tak i . De er så dekorative. Snøstjerne-charm fra korthobby. Tekststempel er fra Kreativ Hobby.
Innsiden er litt ulike denne gang. Jeg ville gjerne ha med engelen på mønsterarket fra Ladybug =D.
Teksten er fra Kreativ hobby. Bak det en liten bit av samme panel som på fronten. Har også lagt samme panel under skrivefeltet.

Baksiden har også lite pynt. Papiret må komme frem synes jeg. Teksten er fra Kreativ hobby.  Blomst og perlestrå går igjen her, som på front og innside.  

6 kommentarer:

Nine sa...

Hei på deg!
Et nydelig julekort du har laget. Lykke til i utfordringene!

oheidia sa...

Hei Eline! Så nydelig et julekort i lyse fine farger. Hærlig med engler som motiv.

Takk for at du deltar på Kort O mainia sin juleutfordring :=)

Anette sa...

Lekkert julekort du har laget! Sarte farger og flott pynting på alle sidene! Lekkert mønsterark!!
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Anette ;)

mo9ca sa...

Nydelig kort!!
-og du... har du sjekket hvem som vant giveawayen min?

Ha en fin dag videre!
*klem*

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelig!! Liker så godt kort i sånne lyse farger. Og er glad i engler. :)

Takk for titten og takk for kommentaren i min blogg!!
Klemmer, Hege

Linda S. L sa...

ååå super nydelig julekort!
takk for at du deltok på vår utfordring hos kort o mania :D
klem linda s l