tirsdag 9. august 2011

Mitt første tag-kort

Jeg har jo sett at mange lager lekre tags, og lenge tenkt at jeg skulle lage et, så da jeg skulle på besøk til de ferske "sambosene" ble det et tag-kort.
 Klippet en tag på frihånd for å få den stor nok. Brukt akvarellpapir for å få den stiv. Pion mønsterark og vanlig bølgepapp malt med craclepaint. tekst fra Kreativ hobby rett på mønsterarket. blonder kjøpt på Bikuben og charms fra korthobby. De små tag'ene er noe gammelt jeg fant i skuffen. Tror de er kjøpt på Nille.
bak er det kun mønsterark fra Pion og en tag til tekst. glemte å ta bilde før jeg skrev på, derfor dette "klusset".
Blomster, både på papir og pynt,  og lette blonder gir meg en følelse av sommer, derfor legger jeg det inn hos
Anonyme scrappere og deres sommerutfordring. 

5 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Fantastisk flott tag!Rett og slett nydelig!
Klem,Janne

Anonym sa...

Skikkelig nydelig Tag-kort! Nydelig dekorert -masse flotte detaljer:))
Stilig Heavy Metal kort under her også!
Go klem fra mæ

Pia sa...

wooow så super lækker tag med mange fine detaljer
knus pia

Marianne sa...

Nydelig tag, lekkert gjennomført med flotte detaljer !
TTakk forat du deltar på sommerutfordringen hos AS.

Kirsty Vittetoe sa...

Thanks for your kind words and wonderful shout out for Pixie, good luck!