lørdag 27. august 2011

Enda et tagkort

Jeg har ei venninne som alltid får meg i godt humør. Etter et par strevsomme uker på jobb var det godt å gi henne ei vinflaske, og da synes jeg det måtte et kort på. eg ble inspirert av fargen rosa i Papirdokkenes utfordring.  

Bruker akvarellpapir som base for tag. Pyntepapir fra Pion. Bølgepapp med crackle-paint, kakeserviett og blonder ligger under bildet, som er hentet fra nettet. Tekstene er stempel fra Kreativ Hobby. perler og blonder er kjøpt på bikuben. Charms er fra korthobby.  Blomster er fra WOC.
 
Bak er det skrivefelt og et tekststempel fra Kreativ hobby. 

Deltar på utfordringer hos:
Papirdokkene: Fargeinspirasjon 
Scrappekammeret: utfordrng 36; Format. 
PaperCrafting Journay: Anyting goes

12 kommentarer:

Nina sa...

WOW, så fint. Helt underbart.Kram Nina

Jill sa...

Helt herlig kort Eline!
Nydelige farger og detaljer.
heldig er din venninne som har deg!
Klemmer fra Jill

Berit sa...

OI!! For en lekker tag!!

Anne sa...

En lekker Tag, nydelig pyntet....og heldig er den som mottar den:))

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

Smil fra Anne:)

Henrikke sa...

Hei! En kjempe flott tag du har laget. Desverre fyller ikke denne kravet til Vintage Udforingen siden oppgaven var å lage en LO.

Klem fra Henrikke

Linda sa...

Åhh, denne var lekker!! Nydelig pyntet med så flotte detaljer :)
Kanskje et spark bak til meg selv for å lage mer i denne stilen når jeg ser hvor lekkert det er!

Takk for et flott bidrag til Scrappekammeret, hilsen Linda :)

Gro sa...

Så nydelig denne tag'en var. Og med mange lekre detaljer.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene.
Klem :o)

Nine sa...

Lekkert, lekkert, lekkert kjære deg. Nå har jeg ikke laget kort på veldig lenge, men nå har jeg både bryllup, konfirmasjon og 50-års-lag for døren, så jeg måtte besøke deg her for litt inspirasjon. Kortene dine er bare helt fantastiske.
Klem fra Nine

Sissel sa...

Hei Eline:)

Så fin blogg du har, masse fin inspirasjon, nydelige ting du lager.
Koselig at du vil være med på candyen min.
Klem Sissel

UlrikaT sa...

Åhh, for en nyydelig tag! Så lekkert med alle lager på lager!
Tusen takk for ditt bidrag til scrappekammaret!
/Ulrika

Dorthe/Dob sa...

Wauw, hvor er det smukt.
Der er mange smukke detaljer.
Tak for din deltagelse i Vintage Udfordringen

Mandelhjärta sa...

Fantastisk flott! :)
Så inspirerende og lekre detaljer!