søndag 4. september 2011

Juletag

Endelig tid til et innlegg igjen. Jeg har fått sansen for disse tag'ene. Greie å ha liggende noen til man skal på besøk  og trenger et lite kort til vinflasken eller andre små vertinnegaver.. Og så er de forholdsvis raske å lage  hihi.
Det nærmer seg jul, og da må jeg jo ha noe liggende i tilfelle jeg skal i juleselskap =)
Her har jeg brukt en rest av julepapir. Husker ikke navnet på produsenten..Bildet har jeg hentet fra nettet. Under bildet er det flere lag . Jeg har en ting for bølgepapp om dagen, så det er en bit her også.. malt med cracklepaint og svertet med vintage photo, en bit fra et gammelt ukeblad, også malt med cracklepaint og svertet med vintage photo og en kake-serviett. Blonden er kjøpt på Bikuben. snøstjernen er en MS-punch. Blomsten er satt sammen av MS-punch poinsetta og en QK-dies poinsetta (grønne delen) Altså har jeg brukt 3 punch/dies. julekurv-charms fra Korthobby og snøstjerne-brad som jeg ikke husker hvor jeg har kjøpt. Brads'en på teksten (fra Kreativ hobby) har metallring rundt. Hele fronten har fått en dusj med mist, derfor har bildet fått noen flekker... fysj.. 
 Baksiden er baksiden av samme ark som på forsiden, som sagt så husker jeg ikke produsent. Her har jeg en tekst fra Northstarstamp og brukt en Spellbinders dies. brads har metallkant og er en gave så jeg vet ikke hvor de er fra. I det lille feltet er stemplet til/fra, kjøpt på Kreativ hobby.
 For og bakside har da tilsammen 2 dies og 2 punch =)

Jeg legger den inn i følgende utfordringer.
Papirdokkene: bruk minst 2 ulike punch/ dies.
Scrapperiket: svertet og/eller revne kanter
Scrappekammeret:  Format.
Stampacular Sunday Chalange  The sky is the limit. Anything goes

6 kommentarer:

Anne sa...

Veldig lurt å ha noen slike liggende, og du kan gjerne la dem ligge her hos meg:) For så flotte tags da!! Lekkert er det:)

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

Smil fra Anne:)

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig flott tag du har laget med mange flotte detaljer :)
Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket :))

Gro sa...

Veldig kjekt å ha sånne liggende, ja. Og denne var nydelig.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene.
Klem :o)

Linda sa...

Skikkelig lekker juletag! Fikk lyst å lage noen selv nå;)

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

Linda, Scrapperiket

Dorthe/Dob sa...

Meget smukt juletag.
Tak for din deltagelse i Vintage Udfordringen

Marianne sa...

Kjempefin tag - og veldig lurt å lage så du har noen i bakhånd! :)
Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb - lykke til!
♥ Marianne