lørdag 17. september 2011

Juletag 4

Jada, jeg rakk jo enda en tag.. Enten må jeg i mange juleselskap, eller så blir det store pakkelapper til noen i år  hihi. De er så raske og greie å lage: God utnyttelse av rester.


Mesteparten av materiellet er fra fjorårets restekasse. Bildet har jeg nok funnet på nett tror jeg, Av dies har jeg her brukt Heart circles fra Spellbinders og tag fra samme. Stempeltekst er fra Nordstarstam. Metallpynt, blonder, bånd og poinsetta er fra i fjor. husker ikke hvor det er kjøpt.

Baksiden er, som for de andre, ikke klar da det ikke er sikkert hva den skal brukes til. 

Legges inn på følgende utfordringer:
Scrapperiket: Punch/dies
Vintageutfordinger: Anything goes

11 kommentarer:

Berit sa...

Hei, du tryller fram den ene lekre tagen etter den andre:)
Kjekt å finne fram restekassa fra i fjor. Det kan bli mye flott ut av det:)

Nine sa...

Hei på deg.
Nydelige tags du lager - som alt annet. Takke for hyggelige kommentarer. Jeg har nok ikke vært så veeldig produktiv akkurat nå, men over litt tid. Er bare litt treig til å oppdatere bloggen. Dessuten så hadde jeg så problemer med å få ting publisert forrige gang jeg la ut noe, at jeg ga litt opp. Nå gikk det derimot uten problemer, så da økte motet igjen!! Ønsker deg en flott høst. klem, klem klem

Connie sa...

Super hyggeligt juletag.
Tak fordi du deltager i udfordring på Card and Scrap.

Hege sa...

Lekker juletag!!

Takk for at du deltar hos VintageUdfordring!

Ha en flott uke!
:-)

unni's scrappeboble sa...

Fantastisk flott tag du har laget.
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår,

hilsen Unni på Scrapperiket

nedergaard ( Lissy ) sa...

Et rigtigt sødt juletag med et dejligt teksstempel.
Tak fordi du leger med på vores udfordring her på Card and Scrap. Håber at se dig igen!!!

Linda sa...

Skikkelig lekker juletag!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

Linda, Scrapperiket

Sissel sa...

Riktig nydelige juletager!! Herlige julefarger og så lekkert pyntet!
Klem

Henrikke sa...

Hei!!

Lekkert tag i nydlige farger!

Takk for din deltagelse i Vintage Udfordringen!
Klem fra Henrikke

majsan sa...

Superfin tag! Flotte farger og detaljer:)
Takk fro deltagelsen hos Card and Scrap

Dorthe/Dob sa...

Smukt juletag.
Smukke farver, pynt og lækre detaljer.

Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen