søndag 18. september 2011

Julekort

Da ble det jammen et julekort også .Var på Kreativ Hobby på torsdag og kjøpte de lekre papirene til Pion design. Laget dette kortet da vi hadde scrappedag.
 Papiret er altså fra Pion, Ventan på Tomten; god jul. Papiret er så dekorativ i seg selv at jeg ikke vil pynte så mye. Bildet er hentet fra nettet, tror det er fra Magic Moonlight. Teksten er fra Kreativ Hobby
Blomsten er poinsetta stanset ut med QK-dies og bak er granbar stanset ut  med pinebranch-punch.fra McGill. Hjørnene er fra WOC. Den stripete biten bak motivet er baksiden på pyntearket. 
 Inni er det kun en blomst, som på fornten og skrivefeltene er stanset ut med oval og scolloped oval fra Spellbinder. Teksten her er fra Nordstarstamp.
baksiden har kunn fått poststempel fra Nordstarstamp.

Legger det inn på følgende utfordringer:
Vintage utfordringer: Anything goes
Skrapperiket:  Punch /dies

10 kommentarer:

Nine sa...

Lekkert julekort! Var akkurat innom Kreativ hobby og så de lekre arkene. Du laster ned veldig mange fine bilder fra nettet. Tror jeg må orientere meg litt mer der! Liker veldig godt slike gamle bilder.

Sissel sa...

Nydelig julekort du har laget. Enig med deg om at Pionpapirene bare er lekre!! :-)

Nine sa...

Jeg tar gjerne imot en mail med bilder! Tusen takk! Dessuten høres det topp ut med en vinkveld. Kan evt ta den her, men må da vente til uti oktober. Litt hektisk om dagen!

Linda sa...

Kjempelekkert julekort!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

Linda, Scrapperiket

Hege sa...

Nydelig julekort!! De Pion-arkene er så lekre, gir skikkelig julestemning!!

Takk for at du deltar hos VintageUdfordring!

Ha en flott uke videre!
:-)

Anonym sa...

Så fint kort. Arkene er nydelige, ja.:)

Henrikke sa...

Hei!!

Lekkert kort i nydlige julefarger!

Takk for din deltagelse i Vintage Udfordringen!
Klem fra Henrikke

Dorthe/Dob sa...

Smukt vintage julekort.
Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen.

Anonym sa...

Skikkelig flott! Nydelige ark du har brukt -og søtt motiv:) -Kjempefin innside
Go klem fra mæ

Carina sa...

Så flott julekort du har laget! Lekkert pyntet og vakre papirer.

Ønsker deg en flott dag :)
Legger meg til som følger jeg og legger link til bloggen din hos meg..
Klem Carina :)