lørdag 17. september 2011

Juletag 3

Jeg har fått dilla på disse tag'ene. Hadde scrappedag med et par jenter på fredag og da fikk jeg laget et par tag's og et kort. Her er den ene tag'en.
Bildet er fra nettet, jeg har krympet det litt =). Under er det restepapir og blonder.  Under rosene er det grankvister stanset ut med pinebranch-punch. Charms, eyeletts og brads er i metall. 

Først når jeg vet om den skal henge på en vertinnegave eller om det skal være pakkelapp lager jeg ferdig. Nå har den bare pyntepapir likt som fronten. Derfor ikke bilde  =)

Legges inn i følgende utfordringer: 
Scrapperiket: Punch/dies
Vintage utfordringer: Anything goes. bare det er vintage
Cardandscrapp: Charms


7 kommentarer:

Connie sa...

Skønt juletag.
Tak fordi du deltager i udfordring på Card and Scrap.

Hege sa...

Flott juletag! Fint med lag-på-lag!

Takk for at du deltar hos VintageUdfordring!

Ha en flott uke!
:-)

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig nyyyyydelig tag du har laget med flotte detaljer :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår,

hilsen Unni på Scrapperiket

Henrikke sa...

Flott bidrag :-)

Takk for at du deltar i Vintage Udfordringen.
Klem fra Henrikke

Henrikke sa...

Nydlig rød juletag!

Takk for at du deltar i Vintage Udfordringen.
Klem fra Henrikke

Dorthe/Dob sa...

Hvor er det dejligt at se smukke julekort.
Elsker julen :)

Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen

Scrappellen sa...

Hei på deg!:) såå lekre tag's du lager da♥!! Jeg er igang med dem nå, men har bare fått stanset ut noen T.H tag-dies så langt, hihi:). ser du bor i Sandefjord, Eline..og det gjør jo jeg også!;). Jeg kjenner ingen som er drevet av denne altoppslukende hobby'en her i området, så det hadde vært koselig med en scrappe dag/kveld, om du hadde villet!?:) Kan gjerne være her hos meg, og dra med deg flere om du vil!;). Kjekt med litt jon inspirasjon fra nye også da;).

Såå har jeg en Give away gående, med masse snadder i, så om du ikke har slengt deg på allerede, så er du hjertelig velkommen, om du vil!:)
Klem fra Ellen:)