søndag 4. september 2011

Juletag 2

Jeg rakk enda en tag da..
Her har jeg brukt MS-punch around the page på den grønne bakgrunnen under bildet og på snøflugget øverst på tag'en.  Jeg har også brukt en dies fra Spellbinder til teksten, som er fra Northstarstamp. metall er juletre-charms, snøfnugg , på den store bradsen på høyre side av bildet og brads malt med rødt, både på bildet og på teksten. bildet er hentet fra nettet. Under bildet har jeg noteark revet og svertet med vintage photo og en bølgepapp malt med cracklepaint og svertet med vintage photo (for et sjokk haha).
Papiret (som nesten ikke er synlig) er fra Pion. Det rutete båndet er kjøpt på Bikuben. 

Jeg legger denne tag inn på følgende utfordringer: 
Papirdokkene: Bruk minst 2 ulike punch/dies.
Scrapperiket: Svertede/revne kanter
Scrappekammeret: format
Stampacular Sunday Chalange  The sky is the limit. Anything goes
KortOMania: Bånd 

17 kommentarer:

Linda sa...

Så nydelige, jeg likte begge tagene godt jeg da :)
Herlig pyntet, med skikkelige nostalgiske julemotiver!

Takk for flotte bidrag til Scrappekammeret, hilsen Linda :)

Anne sa...

Jepp, sier det igjen: Bare å sende dem til meg:) Kjempeflott tag igjen, nydelig bilde og godt gjennomført med farger:) Love it

Takk igjen for at du scrapper med oss Papirdokker

Smil fra ANne:)

Gro sa...

Denne var like nydelig som den andre. Og så er det veldigkjekt å være ute i god tid.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

Klem :o)

Sissel sa...

Hei! Takk for fin kommentar i bloggen min. Så mye fint i din blogg! legger meg til som følger, jeg! :-)

Marianne Reijgersberg sa...

How beautiful this is. The pattern papers fit so well with the colors of this lovely image.
Thank you so much for joining us at Stamptacular Sunday Challenge this week.
Hugs Marianne DT

Ingrid sa...

Knall lekker juletag!! STilige mønster og detaljer!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret,
klem
Ingrid

jojoscraps sa...

This is such a lovely Christmas Tag. I love the traditional image and colors. Your embellishments match perfectly as well. Thanks for joining us at Stamptacular Sunday Challenges.
Jo xx

Wenche sa...

Nydelige juletag.

Takk for at du deltar på utfordringen vår.

Wenche, Scrapperiket.

Signe Bendorff sa...

Så skønt et tag du har lavet... rigtig Vintage jul.

Tak for at du deltager hos Vintage Udfordringen

Kristine sa...

Flott Jule-tag :)
Herlige detaljer!

Takk for at du deltar på utfordringen vår!

Kristine
Scrapperiket

Ane sa...

kjempe flott juletag! nydeligt pyntet! Takk for du deltar hos kort o mania!
Klem Ane :)

Dorthe/Dob sa...

Hvor er det dog bare et smukt vintage juletag.
Der er mange skønne detaljer.
Tak for din deltagelse i Vintage Udfordringen

Anne Bente sa...

Hei - du har vunnet vår blogcandy. Ta kontakt med oss så vi får din adresse :-) Anne Bente, Kreativ Hobby

Papirskreppa sa...

vakker tag. Gammeldags motiv. Det liker jeg! Takk for at du deltar hos NSHK.

Kort O Mania sa...

lekker jule tag.
men beklager å måtte være den som sier det, men imed at kort o mania nå har en ny regel ang det å kombinere utfordringer. Kan vi desverre ikke godkjenne bidraget ditt.
mvh Linda
adminDTkortOmania

Sylvia sa...

Denne var virkelig lekker altså:-))
Nydelig komponert og pyntet!!

Nine sa...

Hei på deg. Så nydelig tag du har laget - igjen. Veldig flott satt sammen. Klem fra meg (som kanskje snart får lagt ut noe selv!)