torsdag 2. februar 2012

Kort til en mann

Menn er ikke lett å lage kort til, men jeg kom da på en løsning til en av familiens menn, som betyr mye for meg, da han fylt år i desember. Kortet legger jeg inn hos  Scrapperiket, de har en utfordring; any thing goes.
Maja design papir og notearket er fra 7Gypsies (tror jeg ). En blonde fra Bikuben. Bildet har jeg funnet på nettet. Det er foret med vanlig Bazzil.. Teksten er fra Kreativ Hobby.. hjørnene er kjøpt på WOC. 



Jeg liker å lage innsider også, denne er helt enkel. kun en spellbinders die-cut med tekst fra NSS på den ene siden og en hilsen på den andre
Bak har jeg samme blonde som på fronten for å skape helhet. Samme Spellbinder og et stempel jeg ikke aner hvem som har produsert. 


2 kommentarer:

Nine sa...

Hei på deg.
Syns du er veldig flink til å lage "manne-kort", jeg. Dessuten så gjør du alle kortene dine så forseggjorte inni. Helt supert. Du legger mye arbeid i alt du gjør til stor glede for mottakeren. Klem :-)

Kristine sa...

Flott kort :)
Fine farger og detaljer :)

Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår! :)
Ha en flott dag :)

Kristine
Scrapperiket