mandag 13. februar 2012

Bursdag kort til Anette

Min eldste fyller år og kort ble det. Jeg holdt på å glemme å ta bilde av kortet , så da ble det "fullfart bilde" noe som vises godt på kvaliteten, men det er nå mulig å se hvordan det ser ut..
 Jeg har akkurat fått ny forsyning av godsaker fra Bikuben. Pion från mitt hjerta er fantastisk.. Har brukt en ny Spellbinders dies som ramme til bildet, den er veldig fin, men utrolig vanskelig å få papiret ut av.. sukk.. spørs om min tålmodighet  er stor nok til at jeg bruker den så ofte. :-)
Jeg har brukt Spellbinders til teksten, den er skrevet på pc. blomster, perler og pin er kjøpt fra WOC. bånd fra bikuben. liten tag-tekst er fra Kreativ Hobby. Kortet har fått et par dusjer med Glimmer mist, men det kommer ikke så godt frem.
 Innsiden er enkel. Papirene til Pion er så flott at det ville vært synd å dekke det. Kun samme dies som på front, tekst fra Kort og godt. sommerfugl fra MS-punch. 
teksten her er også fra Kort og godt. sommerfuglen er fra utklippsark fra Pion. 

Legger det inn på utfordringer:
Papiravisen: Bursdag
Scrapperiket: Stempel + maling/mist   jeg har brukt stempel tekster og mist på alle sidene av kortet..

12 kommentarer:

-Sanna- sa...

Koselig kort.
Takk for at du deltar hos Papiravisen med det.

Camilla sa...

Lekkert kort med elegant motiv.
Tusen takk for at du deltar hos oss i Papiravisen :D

Linda sa...

Kjempeflott kort!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

Linda, Scrapperiket:)

Bodil sa...

Nydelig kort.
Takk for at du deltar hos Papiravisen.

Turid sa...

Nydelig kort Eline!
Håller med deg - Pion papirene er bare en drøm!

Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min,
det varmer alltid - dessverre er jeg ikke like flink til å besøke dere kjære bloggvenner - men jeg lover bedring!
Klem, Turid

Nine sa...

Nydelig kort. - igjen.
Den diesen fra Spellbinders var veldig fin. Du må nok være tålmodig å plukke ut det papiret. :-) Klem

Kari sa...

Så fine kort du lager, og så flink du er til å pynte inni! Pakke fra Bikuben er alltid supert - jeg har lagt igjen noen kroner i den butikken :)
Takk for koselig kommentar i bloggen min, det varmer!
Ønsker deg ei koselig helg!

Klem, Kari

Merethe sa...

Så lekkert kort. Flotta papirer og fint pyntet på alle sider.
Takk for at du deltar hos Papiravisen.

Klem fra Merethe

Kristine sa...

Ett flott kort med mange flotte detaljer!
Liker godt fargene du har brukt og pynten :)

Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår! :)
Ha en flott dag!

Kristine
Scrapperiket

Heidi sa...

Et aldeles nydelig kort!
Lekre mønster ark og pynt:)
Ha en fin kveld, klem:)

Tyva sa...

Så nydelig!
Herlighet så flink du er:)

Anonym sa...

Nydelig kort -og lekre rammer!
Klem, Tove