mandag 14. mai 2012

Bursdagskort

Her har det vært stille en stund. Lite motivasjon og liten tid, kombinert med mye jobb har gjort at jeg ikke har vært på bloggen på en stund. Jeg har laget noe, og glemt å ta bilder så klart.. sukk. men dette til yngstedatter husket jeg nå på å ta bilde av da.
Jeg fant inspirasjon til dette "tryllekortet" hos StampARTic. De har tutorial også, den er her
 Jeg har brukt et bilde jeg hadde liggende. Antar jeg har funnet det på nettet en gang. Tekststemplene er fra Kreativ Hobby. Jeg har brukt MS-punch på "vingene" og Spellbindersdies på bidet. retro-punch og roser er blomsterpynt. perlestrå og brads med perler er pynt. Papiret er selvfølgelig Pion  :-)
 Innsiden har et felt til hilsen og en tekst/. Jeg har brukt tekststempel fra Kreativ Hobby under og på skrivefelt. tekst under lokket er jeg usikker på. 
Enkel bakside. Lekre ark trenger ikke mye pynt. stemplene i ovalen er fra Kreativ hobby. Morsomt med et kort som ikke er helt "standard".

Deltar på utfordringer:
Scrappekammeret: kammerpikenes skisse 53
Kort o Mania: Alt er lov
Papiravisen: Utfordring 9, Any vintage you love

6 kommentarer:

Turid sa...

Herlighet - noe så nydelig!!!!!
Håller med om at Pions papirer er flotte - men med din design har du høyt det til skyene!
FANTASTISK Eline!

Ha en fortsatt fin uke - gleder meg til å se flere kunstverk fra deg!
Klem, Turid

Pysselfröken sa...

Så vackert kort du har gjort och vilken fin vikning.Jag tycker mycket om färgerna som du har använt. Tack för att du tävlar hos Kort O Mania.

Pysselfröken sa...

Så vackert kort du har gjort och vilken fin vikning.Jag tycker mycket om färgerna som du har använt. Tack för att du tävlar hos Kort O Mania.

Merethe sa...

Lekkert kort, flotte papirer - de kom virkelig til sin rett her.
Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen.

Klem fra Merethe

Audhild sa...

Nydelig kort du har laget! Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

Fleur sa...

A gorgeous card,
Thank you so much for entering our challenge at ALLSORTS this week, good luck & hope you’ll join us again!

Hugz Fleur xXx