mandag 28. mai 2012

Dåpskort til ei lita prinsesse


Motivet denne gang er selveste prinsessen. Papirene er bare SÅ fine.. sukk.. Jeg har brukt Brevduer fra Mitt hjerta II. Bak motiv, tekst og for den ene retro-blomsten har jeg brukt baksiden av et Pion papir far Från mitt hjerta også, men husker ikke hvilket. Jeg har brukt blonde (lace) bak bildet, organzabånd (ribbon) både bak motiv og som sløyfe på blomstene. Roser og knupper fra WOC og retro-punch blomst med bling brad.  En babyfot-charms, perler, perlestrå og sløvhjørne også fra WOC.  Tekstempel er fra Kreativ Hobby og navn og dato er skrevet ut på PC. 
 Inni har jeg ikke mye stæsj da papirene bare må komme frem. Jeg har bare laget to felt av MS-punch til tekst og hilsen. Teksten på venstre side fant jeg på nett en gang. Puncher til sommerfugler og til retro-blomster. perler i senter og rundt dem og på de rosa sommerfuglene har jeg brukt glitterlim. 
baksiden er lik innsiden. her ses bruken av glitter bedre.. Teksten her er også fra nettet. Jeg har lagret dem og jeg tror jeg fant dem hos Sakkalo for lenge siden.

Jeg legger kortet inn i følgende utfordringer
Kort o Mania: Bingo. jeg har brukt vannrett- blonde/bånd, blomster og charms
Anonyme Scrappere: nr 46, la deg inspirer, jeg ble inspirert av rosafargen, blomster og sommerfugler
Wild Orchid Challange: Bingo. I used ribbon and lace, Flower and Pink

5 kommentarer:

May Grethe sa...

Nydelig ort du har laget :)

Klem fra May Grethe

Unknown sa...

Så vakkert kort Eline! Flotte farger og lekkert pyntet :-)
Takk for at du deltar hos Kort O Mania og lykke til!
Klem fra Karin

Heidi sa...

Et aldeles nydelig kort!
Lekre farger og pynt:)
Klem, Heidi:)

Stine sa...

Nydelig kort!!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

Klem Stine :-)

anne marie sa...

Nyydelig kort♥