søndag 3. juni 2012

Bursdagskort til svigerfar

Jaja, jeg har laget et herrekort igjen. Svigerfar er mottaker denne gang.


I made this card for my father-in-law 



 Jeg er hekta på Pion sine papirer. Her har jeg brukt Stilig fra serien Til Far. Papiret er så flott og det ene hjørnet var jo akkurat passe til en flott herre som svigers. Tekststempel på siden av bildet er fra Kort og Godt og det andre er fra Kreativ Hobby. Insektene er jeg ikke sikker på hvor jeg har kjøpt.
#
I love the papers from Pion. The motiv is cut out of a corner of the paper. 

 Innsiden er enkel, med felter til tekst og hilsen. Papiret er så flott at jeg ikke vil dekke det til :-). Teksten i feltet på venstre side er fra Kort og godt. Gratulasjons tekst på andre siden mener jeg er fra Kreativ Hobby.
#
Clean layout inside. The papers are so gorgeous that I didn't want to hide them :-)

Like enkel bakside, tekst fra Kreativ Hobby.
#

Clean layout on the back also.  Only text-stamps from KreativHobby

Jeg legger det inn på utfordringer:
Papirdokkene: Vinger.  Jeg har tre insekter med vinger :-)
Cards for men: Challenge  11 # Congratulations

5 kommentarer:

Patricia St Martin sa...

Awesome card. Love all your elements and your paper is wonderful. Thanks for joining us at Cards for Men challenge.
Hugs, Patricia

Nannieflash sa...

Gorgeous card love your image and your papers. Thanks for joining us at CFM, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx

Anne sa...

Så flott kort:))
Stilig og kult på engang! Lekre farger:))

Takk for ditt bidrag til Papirdokkene:))

Smil fra Anne:)

Nine sa...

Hei på deg! Long time, no seen! Flotte mannekort du har laget. Skikkelig maskuline. Flotte ark. Håper forøvrig at det er bra med deg. Vet du hva jeg tenkte på til morgenen i dag? Kringla di! Det er lenge siden det! Ikke det at jeg har spesielt godt av slike utskeielser, men den er virkelig fantastisk. Tror jeg må sende ut en invitasjon til dere en dag. Kunne du bakt sånn da? Så skal heller jeg spandere vin? Klem :-)

Gry-Heidi sa...

Så stilig mannekort ! Skjønner godt at du er hekta på Pion papirene, de er lekre !
Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

Klem, Gry-Heidi