søndag 24. juni 2012

Bursdagkort til gubben

Jammen rakk jeg å lage kort til gubben også :-).  Her er resultatet.
 Jeg har brukt Pion papirer fra serien Til far. Kun tekst denne gang, stempler fra Kreativ Hobby og gratulasjon er skrevet ut på PC.På tekst-motivene har jeg  også stemplet med  "tannhjul" fra Kreativ hobby. Pynt fra Tim Holtz. Ikke øyestikker , den vet jeg ikke hvor jeg har kjøpt :-)
Jeg har svertet alle kanter med vintaqge photo. Har også brukt en bit bølgepapp malt med craclepaint og svertet med vintage photo.

 Innsiden er veldig enkel. Papirene bør ikke dekkes over, så det er bare tekst her også.. I skrivefelt er det NSS stempel og direkte på papiret er Gratulasjon fra Kreativ Hobby. Her har jeg også svertet kanter med vintage photo og stemplet med "tannhjul".
samme layout på baksiden Skillpadden har jeg kjøpt på Bikuben for mange år siden, husker ikke produsent. Tekst er fra Kreativ Hobby. På kortet har jeg totalt brukt 8 ulike stemple

Legger kortet inn på utfordring:
Vintage udfordring: Bruk stempler
Skrapperiket Vintage:

2 kommentarer:

Filharmonica sa...

Nok ett flott kort fra deg :-)) Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket, og lykke til! DT Heidi

Andrea sa...

Very nice creation. Thanks for joining Vintage udfordring.
Big hug
Andrea-Emmi41