søndag 24. juni 2012

Bestillings kort

En kollega bestilte et kort til en som fylte 50 år. Hun ville at kortet skulle være både til jubilanten alene og til henne og samboeren. Her er resultatet, selv om bildene denne gang ble skikkelig ille
 Jeg fant ut at det enkleste ble å dele kortet i to. Den en delen ble til jubilanten. Her har jeg brukt min nye Big Shot maskin og stanset ut tall, og banner til gratulasjon.. Pion sine  papirer og roser gir dette kortet et sommerlig uttrykk. i blomstene har jeg også feste to charms som passer til å feire jubilanten.
Tallet og sommerfugl er stanset  ut i sølvglitrende kartong. .  
Den andre delen, som er til både jubilant og samboer er mer vintagepreget. her har jeg brukt bilde fra Pion og blomster stanset ut med retro punch (medium og small).  Bak bildet en doilie. Alle tekstene på  kortet er skrevet ut på PC. Alle kanter er svertet med vintage photo.
Roser og utstansede blomster har fått et strøk med glitterlim . har også brukt en rinestone- swirl..Glitter kommer dessverre ikke så godt frem siden bildene ble så blå...

 Innsiden er enkel fordi papirene er så flotte. Har kjøpt ny MS-punch around the page som jeg har laget skrivefelt med.  Sommerfugl- og blomsterpuncher her også. 
Lik layout som innsiden.

Legger kortet inn på utfordring:
Papirdokkene La det glitre:
Papiravisen: Midt i blomsterengen
Anonyme Scrappere : Utfordring # 48. Sommerutfordring
Skrapperiket Vintage

6 kommentarer:

Pia sa...

wow et nydeligt kort med mange flotte detaljer, fint med flæsen rundt tallet
Tak for at du deltager i AS udfordringen
Pia

Angella sa...

HEr var det virkelig mange detaljer å se på.
Vakker kort du hr laget.
Takk for at du bidrar i utfordringen til Papirdokkene. Lykke til!

Angella

Filharmonica sa...

Flott kort med masse herlig pynt :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket, og lykke til! DT Heidi

Turid sa...

WOW så nydelig kort du har laget Eline!
Utrolig mange flotte detaljer som du virkelig har fått til en helhet med stil!
Tusen takk for koselig kommentar hos meg - det varmer:-)
Önsker deg en kjempefin sommer og gleder meg til ditt neste prosjekt!
Klemmer fra Turdi

Malin sa...

Stilig måte å kombinere to gratulasjoner på!
Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen!

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei! For et skjønt kort - utrolig mange flotte detaljer! :)

Tusen takk for kommentaren på mitt siste blogginnlegg! Det setter jeg pris på! Hyggelig når andre gir tilbakemelding om at de liker noe jeg har laget! <3

Jeg er i grunnen ikke redd for å bruke farger når jeg lager kort - det blir som det blir - spontan kortlaging innimellom! Denne gangen fargela jeg motivet først og måtte velge papiret ut fra det.

God sommer!
Klem, Hege