tirsdag 14. august 2012

Bryllupskort

Datter til en venninne giftet seg i helgen. Jeg har fått litt dilla på "tryllekort" om dagen. Det ble et til de nygifte også. Siden jeg har det med å havne ut med et vintage-preg på mine kort, legger jeg dette inn til ScrappeHuset sin utfordring Vintage.
MS-punch på kantene.  Papirer og bilde er fra Pion design. Blomster og hjørnet har jeg kjøpt hos WOC . Sommerfuglene er stanset ut med punch. Stempel er fra Kreativ Hobby. både sommerfugler og ramme bak tekst er laget med sølvfarget glitter-kartong. Navn er skrevet ut på pc. Charms er fra korthobby tror jeg. Blomstene i papiret har fått glitter på seg, men det kommer ikke helt fram på bildene. Alle kanter er svertet med vintage photo. Blomstene er svertet med tattered rose

 Papiret er så flott i seg selv at jeg ikke har villet dekke det med mye "stæsj". Tekstfeltene er stanset ut med Sizzix bigshot dies. Glitter-kartong her også. 
glitter på blomstene i papiret. Blomsten er laget med Retro-punch medium og small og en liten perle i midten. 
Som vanlig har jeg samme layout bak som inni kortet. 


6 kommentarer:

Ida / Little sa...

Så nydelig et bryllupskort! :) Takk for at du tok utfordringen vår :)

Ida

*marion* sa...

For et lekkert kort , nydelig gjennomførsel i vintage da , takk for at du er med

Torill sa...

Lekkert!
Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!

merethe sa...

Nydelig kort :)

Bente sa...

Lekkert:) Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!

Anne Bente sa...

Hei - så flott kort :) Du har meldt deg på Julekortutfordringen til Kreativ Hobby. Vi håper du fortsatt er med og ber deg sende din adresse til ordre@kreativhobby.no. Ha en flott dag - Anne Bente