lørdag 25. august 2012

50 års jubilant

En kollega fylte 50 for en stund siden. Det ble innsamling til gave og jeg fikk i oppdrag å lage kort.
Som tidligere nevnt har jeg kommet inn i en stim av tryllekort, så også dette.
 jeg har brukt bazzil kartong og mønsterpapir fra Pion. Perler og masse glitter er det også (selv om det ikke kommer så godt frem på bildene). Sølv-embosset tekst er fra Kreativ Hobby. tallet er stanset ut med Bigshot på søvfarvet bling-kartong. Navnet er stanset ut med samme maskin og limt på en bue jeg tror kom fra et klippeark fra Pion. Blonden med perlene på har jeg kjøpt på Bikuben. 
 Innsiden har bare fått en blomst på hver side fordi her skal alle kolleger skrive sine navn. Blomsten er laget med retro punch medium og small. perler er det her også. og sommerfugler stanset ut i bling-kartong.
Baksiden skal det skrives en hilsen. ellers samme her som inni, blomster med perlerog bling-sommerfugler.

jeg prøver meg i følgende utfordringer:
Anonyme scrappere: Monokromatisk (siden det er blått på offwhite..)
Nordsalten hobbyklubb: Perler og bling
Papiravisen: Girly


4 kommentarer:

Gunn`s Kort sa...

WOW, så lekkert!
Tusen takk for at du deltar hos NSHK.
Klem fra Gunn

anne marie sa...

Nydelig kort♥
Flotte farger og fin sammensetning av alt,i grunnen:)

God helg til deg:)
Jeg sitter med farge i håret og skal snart avgårde til sørlandet i konfirmasjon:) Så det blir en fin helg for meg:)

Sylvia sa...

Alldeles nydelig.-) Mange flotte detaljer og lekkert pyntet.

Ha en fortsatt fin søndag.

Sylvia.

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig lekkert :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår .)

Unni
Scrapperiket