torsdag 16. august 2012

Bursdagskort til ekstra-datter

Jeg laget et "tryllekort" til jeg.. de blir ganske like synes jeg, men siden dette passer til et par utfordringer legger jeg det ut likevel.
 Papir fra Pion så klart. Bildet også tror jeg. Bildet er stanset ut med Spellbinders cicrle. Hjertet er stanset ut med QK. blomster er svertet med Tatterd rose. Teksten er fra Kreativ Hobby og lagt på en oval stanset ut med QK. Navnet er bling- bokstaver kjøpt på Nille. Perler er det på teksten og i blomstene på selve papiret og i høyre øvre hjørne.  En sløyfe og en charms er også med. Rundt bildet, på tag Glad i deg og på blomster er det glitterlim. 
Innsiden er enkel. Papiret er dekor i seg selv. Jeg har stanset ut hjerter med Sizzix dies (to størrelser) bakre er stanset ut i glitter-kartong. Perler er en remse fra Nille. sløyfe og charms her også. 
 Enda et bilde av innsiden fordi jeg hadde glemt å lime pynt og tekst på "flippen" og det så jeg ikke før det ble dårligere lys ut (derfor blått bilde). Blomst er stanset ut med retro-punch small og medium. Teksten på flippen er fra NSS og det andre er fra Kreativ Hobby. 
 Baksiden er, som vanlig, ganske så lik som innsiden.  Perler og glitter på blomstene i papiret. 
Legger det inn på følgende utfordring:
Kort-O-Mania: Lag et bursdagskort
StampAtric: Bruk dies
Nordsalten hobbyklubb: Bruk perler OG bling
Papiravisen: Lag noe Girly
Scrapperiket: Hjerter

5 kommentarer:

Karen Elise sa...

Nydelig kort i fine, harmoniske farger. Jeg synes du har dekorert det vilsdig fint. Takk for at du scrapper med NSHK.
-Karen Elise-

Merethe sa...

Så lekkert tryllekort - har vedlig sans for disse. Flott pyntet.
Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen.

Klem fra Merethe

Karina Bunkenborg sa...

Meget flot og gennemarbejdet kort! Tak fordi du deltager hos Kort O Mania!

Lene sa...

Nydelig kort. Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem

Jorill sa...

Så lekre kort du har laget.
Kjempeflott pynta:)

En fin dag til deg.
-Jorill-