torsdag 16. august 2012

Bursdag til en gutt på 1 år

Min flotte nevø fylte 1 år og jeg rakk å lage et enkelt kort i full fart. Bildene er skikkelig dårlige da jeg tok dem på vei til feiringen og ikke fikk sjekket at det ble greit før kortet ble overlevert.
 Som sagt ble det enkelt kort denne gang. Jeg har brukt hvit og blå Bazzil kartong og papiret Bamsefar i blått fra Papirdesign. Jeg har brukt min nye BIg Shot maskin til mesteparten av dekoren. Bokstaver fra QK, spellbinders scalloped circles (to ulike størrelser) og tallet 1 er også QK. Sommerfuglen og tallet er stanset ut av sølvfarget glitter-kartong. Sommerfuglen er en punch. I tillegg til diesene har jeg brukt organzabånd i lyseblått med hvite prikker og en charms.
Teksten er fra Kreativ Hobby og er embosset med sølv. 
 veldig enkelt inni også. dies her er  Spellbinders scalloped circles og circles. Tekst er fra Kreativ Hobby og embosset med sølv. 
Samme layout bak som inni. Kortet ble blått, men det passer jo til en gutt, så da ble det som det ble :-)
Legger det ut til utfordringene:
StampAtic : Bruk dies
Kort-O-Mania: Lag et bursdagskort
Anonyme Scrappere: utfordring #49. Monokromatisk

4 kommentarer:

Kjersti sa...

Et herlig bursdagskort i så skjønne farger! Takk for at du deltar på Kort'o'Mania sin bursdagsfeiring, lykke til!
Klem fra Kjersti:)

stampArtic sa...

Et kjempeherlig kort!
Takk for at du deltar i StampARtic utfordringen:O))

Unknown sa...

Så stilig kort Eline! Flotte farger og lekkert pyntet :-)
Takk for at du deltar hos Kort O Mania og lykke til!
Klem fra Karin

Nelle sa...

Sött kort!

Tack för att du deltar hos Kort o Mania.

Kram Nelle