lørdag 8. september 2012

Sketchy Colors skisse

Jeg laget dette kortet etter skissen til Sketchy Colors. Det er årets dårligste foto, tatt med min mobil i full fart før en kollega tok med seg kortet :-)
Jeg har ryddet litt i resteboksen. Utrolig hva som ligger der..
blant annet fant jeg denne "rammen" stanset ut med MC punch around the page. Motivet lå også der, det har jeg skrevet ut fra nettet for veldig lenge siden. Papiret er fra Nille, også gammelt. Teksten er fra Kort og godt. Blonder og bånd har jeg kjøpt på Bikuben for en stund siden. og endelig fikk jeg brukt fargede roser og knapp. 
 Jeg har lik layout inni kortet. teksten her er også fra kort og godt. 
Baksiden fikk også samme layout, men bildet var for ille til at det var brukelig.

3 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Hei Eline.
Nå er inklinkz i orden hos Sketchy Color, så lever bidraget ditt (hvis du har) før kl. 21.00 for å være med i trekningen..

Lykke til.

Klem fra Kaia

Maya sa...

Åhhh dette var bare så nydelig!
Lekre papirer, farger og motivet var så stilig!
Tusen takk for at du deltar hos SC,
klemmer fra Maya

Sissel sa...

Så fargerikt og sprekt!!..flott kort, tross noe uklart bilde! :)