søndag 16. september 2012

Kort til en ung mann

En ung mann fyller år og her er kortet han fikk :

Bildet har jeg hatt liggende lenge. Aner egentlig ikke hvor jeg har det fra. Tim Holtz filmstrimer og tannhjul. gruge-board pil malt med cracle-paint og svertet med vintage photo. Tekst på tag (stemplet med vitange photo) er fra Kreativ Hobby. gratulasjonen og navn er skrevet ut på PC. Kaffefilter, som har ligget i en blanding av vann og noen dråper Destress Vintag photo refiller,ligger bak motivet. Alle kanter er også svertet med vintage photo.
 innsiden er enkel. tekst i tag er fra NSS. tekst stemplet på papiret er fra Kreativ hobby. Begge er stemplet med vintage photo

her er tekst fra Kort og godt (tror jeg)

Legger kortet inn i utfordring:
Anonyme Scrappere:  Bruk Distress på en eller annen måte.
Papiravisen: TAG.

3 kommentarer:

Sissel sa...

Kjempe flott guttekort med så mange fine detaljer! Stilig!!! :)

anne marie sa...

Knallflott kort!
Fine farger og fin komposisjon:)
Og så er du så flink til å pynte alle sidene♥ Jeg bruker bare å ha en side med skrivefelt inni;)
Bannerne er en dies fra Tim Holtz, "tattered banners",jeg liker den veldig godt:)
God torsdag til deg:)

Anna Kristine sa...

Utrolig stilig kort til mann. Mange flotte 'mandige' detaljer. Synes TH produktene er geniale til gutte/mannekort. God helg :-)