onsdag 26. september 2012

50 års jubilant

Ei venninne har fylt de magiske 50. Jeg har igjen laget et "tryllekort".. Helt hengt meg opp i dem.. Her er det:
 Papiret denne gang er fra Maja Design, vintage summer basics 1910. Motivet er fra Pion, klippearket  "Follow me" fra Grandmas Attic.
Jeg har brukt utstanset bokstaver i navnet og tallet og embosset et gratulasjons stempel fra Kort og godt.  Div blomster, perler, hjøre og en pin fra WOC.
 Innsiden er ganske enkel også. her har jeg stemplet en tekst fra kort og godt og pyntet med blomster stanset ut med retro-punch medium og small med en perle i senter. Sommerfugler og svirl stanset ut i sølvfarget glitter-kartong. 
teksten er satt sammen av "signatur figuren " min skilpadden (vet ikke produsent) og tekst fra Kreativ Hobby. blomster og sommerfugler som på innsiden. teksten som er stemplet på papiret er fra Kreativ Hobby,

Legger det inn på følgende utfordring
Scrapperiket: Bruk 2 ulike skrifttyper. frist 29.09 kl 23.59
Kort-O-Mania : bretteteknikk frist 29.09

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Nydelig tryllekort! :) Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

lam sa...

Hvor fint. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania