tirsdag 2. oktober 2012

Anonyme timeglass del 1

Jeg har vært optimist og meldt meg på Timeglasset hos Anonyme Scarppere. Deres første utfordring er; Ikke kvadratisk eller rektangulært. Du må ha med; blonde/bånd, perler, maling/mist.
Her er mitt bidrag. Det ble årets første jule-tag.




Jeg har brukt Spellbinders tag-dies som base og på mønsterpapiret som er fra Pion design. Bølgepappen bak motivet er malt med Crackle paint Picked Fence og svertet med Vintge photo. Blonden har et perlebånd på midten. Det er slik fra produsent. Bånd har jeg brukt til sløyfe under blomsten og til oppheng. Stempelene er alle fra Kreativ Hobby. Spayet til slutt med Glimmer Mist Pearl. 
Bak er det  kun et felt til hilsen og perler og samme blomst som på fronten.

Legges til utfordring:
Vintage udfordring: Challange 48# TAG
Papiravisen:  TAG 

4 kommentarer:

Sissel sa...

Så fin tag! Lekkert med diesene og så fine harmoniske farger. Bildet var helt nydelig!
:)

Rebecca Deeprose sa...

Such a sweet tag Eline! I love the shape, the vintage image and your embellishment! I'm so glad you could join us at Vintage Udfordring!

Gunn`s Kort sa...

En nydelig tag du har laget. Likte fargene og formen på tagen.
Tusen takk for at du deltar hos Vintage udfordring og lykke til!

DT Gunn

Heidi sa...

Nydelig tag!
Takk for at du deltar på Vintage utfordringen:)
Klem, Heidi:)