søndag 28. oktober 2012

Første kort til utfordringen hos Kreativ Hobby

Da har jeg laget første kort til Kreativ Hobby sin julekortutfordring - 12 julekort. Hobby. Du leser  om utfordringen her.
 Stempel snømann i snøstorm er fargelagt med Promarkers. Tekststempel er embosset i gull (begge fra Kreativ Hobby). Gull-perler, glitter og bånd med gull har jeg også brukt. Papiret er fra Maja Design. Blomster/roser og perler/pins er fra WOC
#
Stamps are from Kreativ Hobby. I have coloured with Promarkers. Flowers/roses and pearls/pins are from WOC. Gold pearls, embossing, glitter and ribbon.
 Jeg liker å pynte innsiden også. Samme layout som på fronten. Teksten er fra Kreativ Hobby og er stemplet med vintage photo. Julebjellen også fra Kreativ Hobby er embosset i gull. Blomster er mini retro med en hvit perle. 
Samme bak som inni. Stempel er gammelt og jeg husker ikke hvor jeg har bestilt det.. 

Legger kortet også inn på utfordringer:
Nordsalten hobbyklubb: #63 jul frist 31.10.12
Wild Orchid Challange: Gold and/or silver
Fussy and Fancy Friday: anything goes

4 kommentarer:

Words and Pictures sa...

Lovely card... what a fantastic image, really made me smile. Love that the stripes of the paper are in the direction of the wind that's blowing! Thanks for joining us at Fussy and Fancy.
Alison x

Pop's Cards sa...

Morning sweetie this is just gorgeous, fabulopus creation thank you for joining us at WOC this time, huggles Pops x x x

Karen Elise sa...

Et herlig julekort med et morsomt motiv. Takk for at du scrapper med NSHK.
~Karen Elise~

Lene sa...

Flott julekort. Snømannen er herlig. Takk for at du deltar hos NSHK. Lene