torsdag 4. oktober 2012

Anonyme timeglass del 2

Tema for utfordringen er; Ikke kvadratisk eller rektangulært. Del 2 er fri oppgave; lag hva du vil. Jeg pyntet en krukke jeg skal fylle med sjokolade og gi som vertinnegave.
#
I have dekorated a jar I'm going to fill with chockolate.  

 Jeg har brukt Bazzill kartong og Pion papir og en doilie. Alt svertet med VIntage photo. teksten er fra Kreativ hobby og stanset ut med Spellbinders oval med Scalloped ovals som ramme. Blomster , perler og hattenål er kjøpt hos WOC. Sommerfugler er stanset ut i glitter- kartong med EK-punch. Rundt kanten har jeg brukt liquid pearls. 
#
I have used Bazzill and Pion paper and a Doilies. Text from Kreativ Hobby. Spellbinders die; oval and scalloped oval. Flowers, pearls and pins purchased at WOC. Liquid Pearl around the edge. 

Organza-bånd og blonde rundt kanten. En charms og hattenål og en tag med tekst skrevet for hånd. 
#
I have used organza ribbon and lace around the jar and just one charm, a pin and a tag with handwritten text as embellishment 

 Jeg hadde ikke sjokolade å fylle med... men det kommer innen jeg skal gi den bort :-)
#
I did'nt have any chockolat jet....hopefully I manage to buy some in time for it to be given away

Legges inn på :
Anonyme Scrappere: Timeglass del 2
Wild Orchid Challeng: week 60-anything goes 

4 kommentarer:

Anne Gerd sa...

Kjempeflott gave å gi bort:)

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack för att du deltar hos oss på WOC! ♥

Regards Malin

Berit sa...

Lekkert pyntet glass! Super gaveidè.

Kylie sa...

So beautiful!
Thanks for playing at WOC this fortnight.
Hugs Kylie x