lørdag 6. oktober 2012

Anonyme timeglass del 3


Jeg rakk jammen del 3 også :-)
Tema for utfordringen er fremdeles ; Ikke kvadratisk eller rektangulært. Del tre har også en farge; gull eller sølv eller bronse i tillegg til andre farger. 

Jeg har laget et lite julekort jeg kan ha til f.eks en vertinnegave. 
 Jeg har brukt Spellbinders dies til alle sirkler. Mønsterpapiret er fra kassen med rester. Den lille firkanten er baksiden på arket med prikker. Osteklut har jeg også fått brukt. Teksten fra Kreativ Hobby er embosset med gull Rosene, knoppene og gullfarget pin er kjøpt hos WOC. Blomster har fått glitter på. Båndet er krem med gull-kanter. Snøkrystall og stjerne er også gullfarget. husker ikke hvor jeg har det fra. Har ligget lenge... 
#
I have used Spellbinders dies for all of the circles. Some cheesecloth, text from Kreativ Hobby embossed with gold. Roses, rosebuds and pin from WOC.   Some glitter on the flowers. 
For å få brukt opp restene ble det ikke like sider inni. Teksten er fra Kreativ Hobby.  Snøfnugg, krisstorn-blader og blomst er MS-puncher 
#
Inside is simple. Scrap- paper and som MS-punches. Tekst from Kreativ Hobby

Legger inn på utfordringer:
Kreativ Hobby: Verdens kortlager dag. Del 3 jul
Wild Orchid Challange: Week 60-anything goes 

5 kommentarer:

Frk. Bogstad sa...

Veldig flott kort :)

Anne Gerd sa...

Flott julekort - ble veldig dekorativt med gullet:)

Sissel sa...

Så flotte bidrag til anonyme timeglass!! Rakk ikke melde meg på der :(
Ha ei fin helg videre!
Klem

Gro sa...

Lekkert julekort!
Takk for at du deltar i helgas utfordring hos Kreativ Hobby!
Klem fra Gro

Anita Lise sa...

Dette er virkelig nydelig..:) Herlig farger! Lykke til i Timeglasset:)